خانه | پست الکترونیک | آرشیو

صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

تماس بانویسنده ازطریق ایمیل:tarikeredemokrat@yahoo.com


دیپورت کیهان یوسفی از سوئد - جوانان قربانیان اصلی فریبکاری حدکا

دستگاه قضایی و دیپلماسی ایران بایستی سریعاً و قاطعانه درخصوص دیپورت این دسته از افراد به ایران اقدام نماید!

بنابه گزارش واصله به سایت دولت کشور سوید قصد دارد تا شخصی به نام کیهان یوسفی-که به تازگی و ظاهراً درخواست پناهندگی از کشور سوید را کرده بود-را از کشور سوید دیپورت نماید.

کیهان یوسفی که زمانی گفته میشد دبیر اتحادیه دانشجویان به اصلاح دمکرات کردستان ایران است حال بنا به اعلام رسمی سایت کردستان میدیا-سایت رسمی حدکا-ایشان فقط «از پیشمرگه های سابق حزب دمکرات»و«فعال سیاسی»بوده اند و دیگر هیچ! انگار نه انگار که این شخص روزگاری در این حزبِ جوان فریب دارای پست و مقامی بوده وشاید بیشتر از هرجوان دیگری دراین حزب سینه اش را برای رهبریت حدکا چاک می داد! آری درست است که میگویند اینان فقط پله هایی هستند برای بالارفتن آقایان و آقازاده های حزبی! راستی چند روز پیش هم پنجمین کنگره اتحادیه دانشجویان به اصطلاح دمکرات حدکا شروع شد آیا واقعاً از کیهان یوسفی هم یادی کردند؟آیا کسی گفت که کیهان چرا و چگونه به این سرنوشت دچار شد و کسی باید برایش کاری بکند؟ براستیکه هرفردی دراین حزب فقط تاریخ مصرف خاص و مدت معلومی را داراست و بعد از آن صرفاً یک مهره سوخته و درواقع مویی برای دماغ حضرات رهبریت است و بس!

درهرحال باید بدانیم که کیهان یوسفی در کشور سوید قصد خرابکاری و ایجاد ناامنی داشته که خوشبختانه پلیس این کشور متوجه شده و نامبرده را دستگیر میکند چرا که همچنانکه مستحضرید اخیراً افراد زیادی از کشورهای سوریه،عراق،ترکیه و حتی ایران به کشورهای اروپایی رفته ودرخواست پناهندگی کرده اند اما تاکنون خبری مبنی بر اینکه این کشورها و حتی کشور سوید قصد دیپورت نمودن کسی را داشته باشد منشتر نشده است.حال آیا تصمیم سوید دایربردیپورت کیهان یوسفی میتواند چیزی جز اقدامات خرابکارانه و ایجاد ناآمنی در سوید باشد؟

البته مهمتر ازهمه این موارد وظیفه جمهوری اسلامی درخصوص دیپورت این دسته از افراد به کشورایران است که به نظر میرسد دستگاه قضایی و دیپلماسی ایران بایستی سریعاً و قاطعانه دراینخصوص اقدام نموده و نتیجه را نیز به مردمی که همیشه خواهان امنیت و آرامش بوده اند اطلاع دهد.



+ نوشته شده در 25 / 7 / 1394برچسب:, ساعت توسط دابراو |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


ده نگێکی جیاواز له ناو حیزبی دێموکرات صدایی متفاوت از درون حزب دمکرات

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 219600
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 156
تعداد آنلاین : 1


خدمات وبلاگ نویسان
قالب وبلاگ - یاس تم

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ tarikere محفوظ می باشد.
قالب وبلاگ - بازی آنلاین - طراحی سایت

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب