خانه | پست الکترونیک | آرشیو

صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

تماس بانویسنده ازطریق ایمیل:tarikeredemokrat@yahoo.com


بازتاب 22 تیر در اقصی نقاط دنیا

به نقل از"دیارونادیار":

قاسملو، تنهاتر از همیشه!

بازتاب برگزاری مراسم قاسملو در داخل و خارج کشور (داخل-عراق- اروپا)
شاید واژه قاسملو قریب تر از همیشه در وهله اول ذهن را معطوف به نوشته گلایه آمیز و شکایتی از بی فروغی مراسمات قاسملو در جاهای مختلف دنیا باشد.
اما نگارنده این را به فال نیک می پندارد به چند دلیل :
1-    همه کس در داخل و خارج کشور بر بی فروغی بیش از پیش مراسم قاسملو در سال جاری اذعان دارد.
2- این مهم ثابت کرد این بزرگداشت ها بهانه ای برای سوء استفاده بعضی افراد از نامهایی چون قاسملو و منفعت طلبی خودشان است تا گرامیداشت یک رهبر پیشین حزب دمکرات کردستان ایران!
3- با ارتقای سطح آگاهی عمومی مردم داخل کشور و دعوا و کشمکش های کمیته های خارج کشور بر سر انتخابات، تنها نامی که در 22 تیر از آن خبری نبود نام قاسملو بود!
4- با رشد و ارتقای فرهنگ اجتماعی و سیاسی جامعه کُردی، فرهنگ سنتی و تفردگرایانه مبتنی بر مقدس سازی اسطوره های مجعول، و رابین هودهای افسانه ای کم کم رنگ باخته و جای آن را کارکردگرایی مبتنی خرد جمعی به شیوه نوین گرفته است. اگر این دستاورد غلو باشد، حداقل تلاش برای حرکت به سوی آن در حال شکل گیری است!
5-     دیگر دوره سوء استفاده از مردم و فریب آنها با تقدس گرایی کاریزماتیک اسطوره ای و ساختگی سرآمده است.
 
در ادامه به خلاصه ای از بازتاب های 22 تیر در داخل و خارج کشور که حاصل زحمات خبرنگاران دیار و نادیار است پرداخته می شود :
 
1- آذربایجانغربی : شهرهای ارومیه، مهاباد، پیرانشهر، اشنویه، بوکان و سردشت در 22 تیر سال 1391 یکی از پر مشغله ترین روزهای کاری را سپری نمودند. نه تنهاخبری از هیچ گونه اعتصاب، تعطیلی و برنامه تبلیغی نبود، بلکه هیچ اثری از نام قاسملو در میان هرگونه قشرهای مردمی در این شهرها نمانده بود. زمانی که خبرنگار ما از یکی مسئولین حزبی علت این بی فروغی را کنکاش می کند او با فرافکنی اینگونه پاسخ می دهد:
"امسال برای اینکه هزینه تعطیلی یازار و بستن مغازه ها بالا نرود، ما هیچ برنامه ای برای 22 تیر در خصوص تعطیلی بازار نداشتیم! "
2- کردستان : تمامی شهرها اوضاع عادی خود را داشتند. حتی بعضی شهرها نظیر سقز و بانه در 22 تیر بسیار فعال تر از روزهای قبل به کسب و کار تجارت می پرداختند. زمانی که خبرنگار دیار و نادیار از برخی کسبه در خصوص 22 تیر و قاسملو سؤال می کند، پاسخ می دهند:"
 22 تیر نیز مانند بقیه روزها و ما فردی به عنوان قاسملو یا حزب دمکرات را نمی شناسیم! "
شاید به همین علت بوده که امسال بر خلاف سنوات گذشته حتی حدک و حدکا نتوانستند یک اعلامیه دروغین تقدیر و تشکر از مردم کردستان به خاطر برگزاری مراسم 22 تیر و استقبال از آن صادر کنند!
3- کرمانشاه و اورانانات : چند سالی است که هیچ خبری از حزب و قاسملو در کرمانشاه، پاوه، جوانرود و اورامانات به چشم نمی خورد. حتی 3 سال پیش که در برخی شهرها نظیر مهاباد، پیرانشهر، اشنویه، بوکان یا سقز شاهد برخی تعطیلی های جزئی در بازار بودیم، پاوه و جوانرود و اورامانات هیچ خبری از این اقدامات نبود. برخلاف باند حاکم هورامی ها در حدکا، در داخل کشور در این شهرها هیچ اثری از اقدامات تشکیلاتی و تبلیغاتی به چشم نمی خورد. تا آنجایی که تیشک تی وی مجبور شد برخی تصاویر ساختگی عکس و اعلامیه های چسبانده شده به دیوارهای بعضی کوچه های فرعی در پاوه که آن هم مربوط به سال 1390 و در روزی غیر از 22 تیر در یک لحظه چسبانده و فیلم برداری شده بود را به نمایش بکشد. جالب اینجاست که خیابانی که خود حزب در دو سال پیش پیشنهاد داده بود به اسم قاسملو برگردانند، خودشان امسال آن را به نام خیابان امام خمینی (ره) در تیشک تی وی اسم بردند!این را هم می گذاریم پای صداقت آقایان حرف حق و حساب جواب ندارد!
4- شمال عراق : مراسم های گسترده سال گذشته در اربیل، سلیمانیه و... با حضور مقامات حکومت اقلیم کردستان امسال مبدل شده بود به یک مراسم نصفه و نیمه در دانشگاه کویه آن هم با حضور اشخاص غیر معروف و بدون حضور هیچ یک از مقامات اقلیم کردستان! تازه حدک افتخار می کند که نظر کنسولگری فرانسه را در مراسم امسال جلب نموده است در حالیکه هیچ یک از مقامات فرانسوی در پرلاشرز حضور نداشتند.
5- خارج از کشور : نارضایتی عمومی که به واسطه تقلب گسترده و فراگیر توسط باند شاهو حسینی در انتخابات آماده گری کنفرانس های کنگره 15 شکل گرفته و منجر به شکست طیف نظیف قادری و همچنین طیف شکاک ها در مقابل شاهو گردیده، فضای آشفته ای را شکل داده که تأثیر مستقیمی بر میزان استقبال از مراسم 22 تیر سال جاری در اقصی نقاط شهرهای اروپا داشته است :
 
 
بر اساس آخرین اخبار ارسالی خبرنگاران :
علی رغم اینکه امسال حدکا ماشین تبلیغاتی خود خود را معطوف به خارج ساخته بود (چرا که به عدم استقبال داخل کشور پی برده بود و ترس از مفتضح شدن روند کار را داشت) شاهد بی سابقه ترین بی توجه ی مردم در شهرهای مختلف اروپا بودیم در آنجا میزان شرکت نه تنها مردم عادی بلکه خود اعضای حدکا به پایین ترین حد خود در سه دهه گذشته رسید.
در پاریس نزدیک به 45 تا 50 نفر در سر قبر قاسملو در پرلاشرز حاضر شدند که در میان آنها هیچ یکی از مقامات حتی دسته چندم فرانسوی یا نفرات برجسته اپوزیسیون به چشم نمی خوردند.
با توجه به سعی و تلاش بی وقفه شاهو جهت به رخ کشیدن مراسم علیه حمه نظیف،در هلند، فنلاند المان،اتریش و انگلیس یا اصلاً مراسمی گرفته نشد یا اگر گرفته شد با کمترین استقبال مردم و خود اعضای حدکا روبرو شد!
 در سوئد و نرۆژ با وجود سکونت نسبی آماری بیشتر اعضای حزب، کمترین نفر شرکت کردو در سوئیس نیز بحرانی تر از همه کشورها و با وجود داشتن بیش از 100 عضو تنها 13 نفر و 10 تا 12 نفر غیره شرکت نمودند.
خلاصه پس از کودتای انتخاباتی شاهو در حق یاران نظیف قادری که سبب دوری بیشتر اعضای جوان، باسواد و موفق در دیپلماسی گروه و روابط بین الملل حدکا شد، از دیگر دلایل شرکت نکردن در کمیته های حدکا در اروپا می توان به جناح بازی و موج سواری عده ای بی سواد و به حاشیه راندن جوانان سرخۆرده و در عین حال تحصیل کرده و منتقد،پشت کردن به نخبه های جوان و بیرون راندن انها با برنامه های از پیش تعیین شده، سرگردانی جوانان صاحب نظر و بی توجهی رهبری پیر و فرسوده وبی برنامه،دلسردی مردم از آینده گروه و... اشاره نمود.

با تشکر

تهیه و تدوین : گروه تفسیر خبر دیار و نادیار-۱۳۹۱/۴/۲۶



+ نوشته شده در 27 / 4 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

تبلیغات برای "دیارونادیار"در داخل"حدک" و "حدکا"

چند روز پیش از طریق دوستانمان در داخل "حدک" و "حدکا" خبری مبنی بر پخش تراکتهای تبلیغاتی برای سایت مشهور "دیارونادیار" برایمان ارسال شد که آنموقع از صحت و سقم خبر بی اطلاع بودیم و تقریباً اینکار را براساس ادعاهای کمیته امنیت حزب غیرممکن میدیدم.اما امروز طی تماسی ویدئویی از طریق اینترنت که با یکی از افراد سرشناس و قابل اعتماد در داخل حزب-ازهردوجناح-داشتیم درستی خبر را تائید نموده و حتی تراکت تبلغاتی منتشر شده در آن شب را نیز نشان دادند که ما ازهرلحاظ بردرست بودن خبر اطمینان حاصل نمودیم.وهمینجا به این دوستان که چنین اقدام شجاعانه ای را برغم رعب و وحشت کمیته امنیت در میان پیشمرگه ها انجام داده اند درود میفرستیم چراکه با این عمل ابتکاری ضعف و درماندگی روزافزون این کمیته را برملا نمودند و از طرف دیگر نشان دهنده این امر است که اعضا و پیشمرگه ها از استبدادو خفقان موجود در حزب به تنگنا آمده وخواستار برداشتن فشارها برآنان می باشند و چه بسا اگر این فشارآوردنها برداشته شود عده زیادی،حزب را رها نموده وخارج شوند.به امید رهایی دوستان از یوغ و زنجیر کمیته پوشالی امنیت.

 درهمین زمینه سایت "دیارونادیار" هم خبری انتشار داده که عین آن خبر را برای مخاطبان پخش میکنیم.

دیارونادیار:

طبق اخبار رسیده به سایت دیار و نادیار عده ای از هواداران انجمن دیار و نادیار طی یک اقدام ابتکاری در جمعه شب گذشته، در قلعه محل استقرار حزب دمکرات کردستان و همچنین مناطق امیریه و محل استقرار دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران، به صورت خودجوش در چندین نقطه اقدام به پخش کارت های تبلیغاتی دیار و نادیار نموده اند!
گفتنی است انجمن دیار و نادیار این پوسترهای تبلیغاتی را چندین سال پیش و همزمان با ساخت فیلم دیار و نادیار 1 تهیه کرده بود که حتی نمونه آن هم اکنون در آرشیو انجمن دیار و نادیار یافت نمی شود، اما این هواداران خلاق پس از چند سال با درج آدرس سایت و شماره تلفن دیار و نادیار، در پشت این برگه های تبلیغی، آنها را به روز کرده و به طور گسترده در چندین نقطه از محل استقرار حدک و حدکا پخش نمودند.
اما عکس العمل هر دو جناح جالب بوده است:
حدکا : نگهبانان به محض رؤیت، مراتب را به اطلاع چکو رسانده و چکو دستور داده تمامی برگه ها را قبل از طلوع آفتاب جمع آوری نمایند تا کسی بویی از این اقدام نبرد و کاک چکو شدیداً مشغول کار پنهان برای یافتن عوامل این اقدام است! گفتنی است او زیر دستان خود را به خاطر این همه بی خبری توبیخ نموده است!
حدک : کمیته امنیت کلیه نگهبانان را توبیخ و تا کنون 30 نفر ازآنها را تحت بازجویی قرار داده اند. (البته به جز رئیس استعفا داده آنها!!!)
دیار و نادیار از کلیه هواداران خودجوش تشکر و تقاضا می نماید نمونه ای از آن را نیز برای ما ارسال دارند!
به امید رهایی پیشمرگه ها از یوغ ستم، چپاول، باند بازی و رانت خواری سران حزبی!


+ نوشته شده در 20 / 4 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

قربانیان آزادای بیان در حزب دمکرات کردستان

قربانیان آزادای بیان در حزب دمکرات کردستان "حدک"

دوستان به یاد دارید یکی از شعارهای انشعابیون از "حدکا" نبود آزادی بیان در "حدکا" بود؟آری! این یکی از مهم ترین شعارهایی بود که انشعابیون در بحبوحه انشعاب سر میدادند و خواستار آزادی بیان در حزب بودند.اما امروز ما شاهد آنیم که همین افرادی که آنروز با دورویی تمام و برای فریب دادن اعضای جوان "حدکا" جهت پیوستن به "حدک" شعار رفورم و اعطای آزادی بیان به تمامی اعضای حدک را طوری در بوق و کرنا میکردند که گوش همه را کر کرده بود چگونه و به چه دلایلی افرادی نظیر ئارام ابراهیم خاص و ساسان جهانی را به صرف انتقاد از عملکرد "حدک" و رهبری "حدک" اخراج میکند و به انزوا میکشاند.از اخراجهای پی در پی و تعلیق های گوناگون و توطئه چینی برای کمرنگ کردن نقش، قدرت و هواداران افراد بگیرید تا تهدید به مرگ و بی آبرو نمودن افراد در این حزب (حدک)،حتی افرادی دارای سابقه دهها سال عضویت در این حزب و فعالیت فعالانه در امور حزبی ، کارنامه این حزب پوشالی است در طول این چند سال پس از انشعاب.و متاسفانه ما هرقدر که به لحاظ زمانی به پیش میرویم بیشتروبیشتر شاهد کثافت کاری و قربانی گرفتن حدک از قشرجوان و فریب خورده در این حزب هستیم.
نویسنده این سطور اسامی تعدادی از قربانیان آزادی بیان در داخل "حدک" را برای شما دوستان عزیز بازگو مینماید(البته تا جائیکه حافظه اش یاری میرساند واگر مشخصات افرادی از قلم افتاد عذرخواهی میکند):

1-حسن قادر زاده

2-سیامک وکیلی
 
3-مادح احمدی
 
4-خلیل فرامرزی
 
5-مامند روژه
 
6-کریم سقزی
 
7-منصور مروتی
 
8-فرشید محمدی
 
9-اقبال صفری
 
10-رامبود لطف پوری
 
11-رحمان اسکویی
 
12-قادر وریا
 
13-عبدالله متاهی
 
14-آرام ابراهیم خاص
و...


+ نوشته شده در 18 / 4 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

اخراج فردی دیگر از "حدک" و بازگشت وی به "حدکا"

آرام ابراهیم خاص را میشناسید؟این همان شخصی است که مدتی از حزب دمکرات کردستان بیرون رفت-یابهتراست بگوییم اخراج شد و بعد از مدتی با تطمیع و وعده و وعید دوباره به صفوف حدک بازگشت و حتی برنامه ای تلویزیونی هم در کوردکانال دراختیارش گذاشتند-حال همین شخص به دنبال پخش و انتشار مقاله ای با عنوان"حدک و حدکا"دو روی یک سکه؛از طرف حزب دمکرات کردستان باابلاغ از جانب کمیسیون سیاسی نظامی حدک اخراج شد است و این گویای مطالب ارزنده ای است که شاید در زمانی مناسب گوشه های نهان آنرا آشکار نمائیم.اما امروز صرفاً به بیان یکی از این گوشه ها می پردازیم:

اگربه یاد داشته باشید مدتی قبل درهمین وبلاگ خبری را منتشر کردیم که در آن حدکا و کومله مهتدی در یکی از نشستها از توطئه چینی برای انشعابگران از این دو حزب خبرمیداد و در آن نشست قرار براین بود که از طریق فضای مجازی جنگ علیه انشعاب گران را آغاز نمایند و بتوانند به هرطریق ممکن پرستیژ منشعبین را از داخل خودشان از بین ببرند.حال ما در فاصله زمانی این یکی دو هفته شاهد رویدادهای جنجال برانگیزی از داخل حدک بودیم که ریشه های آنرا در تدابیر از قبل طراحی شده ی حاکا میتوان یافت.رامبود لطف پوری را توانستند پس از اینکه بقول حدکا"مهره ای سوخته در حدک"می باشد به حدکا برگردانند و از آن نمایش تبلیغاتی وسیعی علیه حدک به اجرا در آورند(البته تاحدودی هم موفق بودند!)حال نوبت آرام ابراهیم خاص بود تا حدک باتوجه به وقایع پشت پرده واطلاع هرچند بقول یکی از اعضای دفترسیاسی دقیق! از رابطه حدکا با آرام برایم خاص اقدام به عملی در خور برای این شخص به بهانه صرف انتشار یک مقاله بپردازد و همین شد که ارام از حدک اخراج گردید و نامبرده به اجبار به صفوف حدکا برگردد.حال واقعاً باید این سوال را پرسید که اگر آرام ابراهیم خاص از افراد نفوذی حدکا در حدک نبود چرا بعداز این همه وارد اوردن اتهاماتی از قبیل "جاش"خواندن وی ازطرف حدکا،براحتی به سمت حدکا میرود و آنجا را انتخاب می نماید؟؟؟؟



+ نوشته شده در 15 / 4 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

بێ ئه خلاقی له ڕادده به ده ری ئه ندامانی "حدکا" له سه ر فه یس بووک

هاوڕێ یان زۆر ببورن که ئه م بابه ته له وێبلۆگ دا بڵاو ده که مه وه.ئه م بابه ته هی ئه م شه وه که له فه یس بووک دیمان و ئه وه نده ناشیرین بوو که کوتم با هه موو لایه نیک قوتابیه کانی دێموکراته نادێموکراته کانمان بناسێ و باشتر تێیان شاره زا بێیت.ئه مه پۆستێکه که له لایه ن خانمێک به ناویSara Aminzade له سه ر تۆری فه یس بووک دانه رابوو وه پاشان له لایان قوتابیه نادێموکراته کانمان شه ڕه کۆمێنت-یان باشتره بڵێین شه ڕه جنێو- ده ستی پێ کرد.بۆخۆتان بیبینن:

 
  •  

     

    دوا دەنگ و باسی نامەکانی نێوان مستەفا هیجری و بەرپرسەکەی دەرەوەی حدکا ( ئیمایل - گەیت)
    لە پاش بڵاو بوونەوەی هەواڵی" کۆمەڵێک نامەی تایبەتیی سکرتێری حدکا داوای کۆکردنەوەی بەڵگە لەسەر هاوڕێیانی خۆی دەکا" ئەم هەڵایەی لە حدکا لێ ساز بوو.
    ١- لە پاش ئاشکرا بوونی ناوەرۆکی ئیمەیلەکانی نێوان کاک مستەفا هیجری و بەرپرسێک لە دەرەوەی ولات.....، حەمە نەزیف قادری و کاک تەیموور، فشاریان خستۆتە سەر مستەفا هیجری ک...ە وەڵامەکانی خۆی پێشانیان بدات. ئەوان وتویانە کە ئەبێ ئیمە بزانین وەلامی تۆ بەو کەسەی ئەو شتانەی لە سەر ئیمە گوتوە چیە؟
    ٢- کاک تەیموور و حەمە نەزیف، لە بەدەنی حدکا دا بە شێلگیری کەوتوونەتە یارگیری و تێگەیشتوون کە بالی سکرتێری حدکا بە دوای هەلێک دا دەگەڕێت بۆ کەم کردنەوەی دەسەڵات و پێگەیان لە حدکادا.
    ٣- هەر لەو کاتەدا مستەفا هیجری و کەسە نزیکەکانی پێیانوایە، بۆ ئارام کردنەوەی حەمەنەزیف و تەیمور، راستی ئەو ئیمەیلانە بە درۆ بخرێتەوە. واتە ئەو بەرپرسی حیزب لە دەرەوەی وڵات کە لە گەڵ مستەفا هیجری ئەو نامانەی گۆڕیوەتەوە، رابگەیەنێت کە ئەوە درۆیە و دوورە لە راستی.
    بۆیە لەوانەیە لە رۆژانی داهاتوودا کەسێک ئەوە رابگەیەنێت ئەمەش بۆتە ئەوەی لە لایان هەندێک لە بەرپرسان و کادەرکانی حدکاوە، نێوی بندرێت، ( ئیمایل - گەیت)
 
 
Ebrahim Jahangiri سارا خان وێڕای داوای لێبوردن تکایە ئەو پۆستە لە سەر دیواری من لابەرە و ئەگەر بە قسەی برای خۆشت دەکەی و ئەگەر دڵسۆزی حدک و کورد و کوردستانی بە یەکجاری بیسڕوە. ئەو پۆستە هیچ شایستەی ئەوە نییە داندرێتە سەر دیواری فەیس بووک.
about an hour ago · · 4
  • Sara Aminzade kak ibrahim aya le nuusinekanma be hurmatiyek heye?
    about an hour ago ·
  • Ebrahim Jahangiri نەخێر سارا خانم، باسی ئەوە نییە کە بێڕێزی تێدایە یان نا. بەڵام ئەو قسانە سوودیان چییە؟ کێ لەو خەبەرە ئەگەر راستیش بێ سوود دەبات، کێ قازانجی لێدەکات. قەرار نیە خۆ هەتا هەتایە ئێمە ئەو شەڕەگەڕەکە هەر درێژە پیبدەین.
    about an hour ago ·
  • Sara Aminzade ok cenabt pak ekemo
    about an hour ago ·
  • Arsalan Yarahmadi کاک ئیبراهیم با بزانی ئەمە پیلانی تئوریسیەنەکانی نیو حدک ی بەرێزتانە، هەر کەس وڵامەکانی کاک مستەفایشی دەوێ لای من و یەکێک لە بەرێوەبەرانی رۆژهەڵات تایم چەند رۆژ پێش بڵاو بوونەوەی لە ماڵپەرەکەیان ناردوییە بۆم.
    about an hour ago · · 1
     
     
    Demokrat Tarik ئه ری کاک برایم ئایا ده بی له هه ر هه والیک که س یان که سانیک قازانج بکه ن؟
    about an hour ago · · 1
  • Arsalan Yarahmadi هاورێیان گۆڵی ئەم ساراشە نەخۆن ، ئەمە کەسێکی نەناسراوە و ئەدەبیاتی زۆرتر وەکوو محمد کەریمی دەڕوات هەتا....
    about an hour ago · · 1
  • Said Hisam Paymard slaw kati xoy rahmani karimesh u malahasanish xani bolurean zori ter lam dorawani galu nishteman boxtanean ba hizbi demokrati kurdostani iran dakerd
    about an hour ago ·
  • Mohammad Babooteh sara xan dawakarm la janabtan ka la mali xotan xariki qap shordn u chesht lenan ba ..ama bashtra la siyasat...chonka siyasat qulla u axnkey teyda..
    about an hour ago ·
  • Karwan Zemani ئەم نووسینانە هیچ قازانجی دیموکڕات ناکا. سارا خوا ئەزانێ سەر بە کێی
    about an hour ago ·
  • Sara Aminzade esta siteketan bo enerm ke ew namaney teda blaw botewe
    about an hour ago ·
  •  
 
 
 

Fatahi Saber ba xwa droyeki qore..
about an hour ago ·
  • Ebrahim Jahangiri
     
    هاوڕێی خۆشەویستم کاک ئەرسەلان، برالە بەداخەوە ئەوەی ئەو بارەی ئاڵۆز کرد ئێمە نەبووین ئێمە تەنیا وڵامی هەندێ تەبلیغاتی نادۆستانەمان داوە، ئێستاش بە بڕوای من ئەوەی کوتراوە بۆ هەردووک لا کافییە، هاودەنگ بە دەگەڵم هێندە تەعەسوبی مەبە برالە، ئاخ...ر ئاوڕێکیش لە خۆتان بدەنەوە. بەهەر حاڵ هەر کەس هەواڵی وا دا بنێ من موخالیفم ، کۆتایی هاتووە با بەس بێ. من شتێکئ خەراپم نەکوتووە و ئەو برادەرەش بە یەقین ئەندامی حدک نییە. خۆت دەزانی کابرا رەخنە لە حدکا یان حدک بگرێ خۆ شاردنەوەی ناوێ. من هیوادارم کە پۆستەکە لابەرێ بە تایبەتی لە سەر دیواری من. ئێوەش کاک ئەرسەلان تکایە بگەڕێنەوە دۆصی یەم مانگ لەمەوبەر و پێت وا نەبێ ۆپردی قیامەتێ پساوە. نە حدک و نە حدکا هیچیان موقەدەس نین هەردووکیان رەخنەیان لەسەرە و دەبێ رەخنەشیان لێبگێرێ.
    about an hour ago · Edited · · 1
  • Sara Aminzade http://tarikere.loxblog.com/post.php?p=50
    tarikere.loxblog.com
    سیاسی-افشاگری - تماس بانویسنده ازطریق ایمیل:tarikeredemokrat@yahoo.com - سیاسی-افشاگری
    about an hour ago · · 1
    Honar Javadi سارا خان توش لاده ری ئه دیییییییییییییییییییی
    about an hour ago · · 1
     
     
     
    Hizbi Dimukrat kak hama nezif u kak taymur u daru destekanyan hich tasirekyan le ser bedene niye. ewey ke deley fsharyan henawa ewe nek natwann belkuu be fikeyek teqleyan pe leadre. ewan tenya la skrtarya henek dewruuberyan heye. brrwatan be dimukrat tenya kak mstefay gereke u hichitrrrrr
    about an hour ago ·
  • Osman Karami هاوڕێیانی هێژا ئه‌م جۆره‌ قسانه‌ بۆ هه‌موو ئینسانێكی سالم ئاشكرایه‌ منداڵانه‌و بێ مانایایه‌،كاكه‌ سارا پێویست ناكات چونكه‌ ئه‌وه‌ سایت نییه‌ و بلۆگه‌ و خاوه‌نه‌كه‌شی ئاقڵێكی وه‌كوو جه‌نابته‌
    about an hour ago ·
  •  
  • Ari Safyaddin Arabpoor ئە وە چیە لە خۆرا شیت دەر دئینی.دروویە دورە لە راستی.
    about an hour ago · · 1
  • Mohammad Babooteh هاورییان من جوابم داوه ته وه...خوی حه ز ئه کا شتی پی بلین...وازی لیبینن
    about an hour ago · · 2
  • Sara Aminzade qaltan le halfriiwe boye be hemuutan dayposhn.hhhh berasti motaasfm botan eweya farhangi engo
    about an hour ago ·
  • Issa Balaxchi awa ziyater la nusinaakani diyar o nadyari komari islami dachet.hhhhhhhhhhhhhh.balam hayf kasanek dlyan baw feshqiyata xosha.
    58 minutes ago · Edited ·


+ نوشته شده در 14 / 4 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

کۆمینتی کاک هەژار عەزیزی لە سەر دیواری کاک ڕامبود لوتفپوری

بۆ بەرێز رامبوود لوتفپووری

هاوڕێ زۆر بە داخم کە وات لێ هاتوە بێم و شتت لە سەر بنوسم . زۆرمان ئومێد پێت هەبوو زۆریشمان خۆش دەویستی بەلام بەداخەو تەواو نائومێدت کردین . بە هەلە تێ مەگە نە بۆ ئەوەی رۆشتیتەوە نێو ریزەکانی حدکا وە . کە پیرۆزبایت لێ دەکەم ، بۆ ئەوەی نائومێد بووین لێت کە راستت لە گەڵ خۆشدا نەکرد . سەرەتا بە ئەزموونی ریفۆرمەوە خۆتت تا رادەیەک ناساندبوو بەوەی کە وەفات بۆ دەورو بەرت نیە بە ئەوەی کە خاوەنی بڕیاری خۆت نیت . بەلام ئەمجارە تەواو خۆتت ناساند. بە کۆ و لێ دەرکردنێکی سادە بۆمان دەر دەکەوێت کە تۆ زۆر ترین زەرەرت کرد ، چون وات دانابوو کە خەلک هیچت لێ تێ ناگەن . تورە بوونی من لە تۆ بۆ ئەوە ناگەرێتەوە کە کێیت و چیت و خاوەنی چ جۆرە کەسایەتیەکیت ، و...ە لە باری سیاسی و حزبیشەوە بگرە لە گەلتا بووم بۆ دروست کردنی حزبێکی تازەش . بەلام ئەوەی کە زۆری پێ ئێشاوم بازرگانی کردنی جەنابەتە بە ناوچەو خەلکی ناوچەکەی منەوە ، ئەو خەلکەی کە زۆر بە سادەی و دڵفراوانیەوە بەرنامەی چاکسازی تۆیان بۆ حدک پێ باش بوو و لە دلەوە پشت گیریان کردیت بەلام مخابن کە جەنابت لە قەولەکانت لە گەل ئەواندا راست نەبوویت . بە فەرزی ئەوەی ئەو 120 کەسەی کە ناویشت هێنابن لە گەڵ هەڵوێستا بوون بەلام تۆ کەی بەوان گووت کە بەناوی گروپەوە دەرۆیتە نێو حیزبێکی کەوە کە هەردووکمان باش دەزانین خۆت لە بارەی ئەو حیزبی تازەتەوە چۆن رۆشنگەریت دەکرد . تۆ نەدەبوو وا ئەو خەلکە بە بێ ئاگا بزانیت و لە هەستی پاکی ئەوان بۆ بەرژەوەندی خۆت کەڵک وەربگریت نازانم بە برادەرانی حدکا چیت وتوە کە بە ناوی هەڵوێستەوە بە خێر هاتنی تۆیان کردوە. بەلام ئەوەشیان پێ بلێ کە ئەو خەلکەت لە گەڵ نین و بۆ خۆت بە تەنێیت و هەلوێستی ئەو خەڵکە تەنیا لە یەک شتدا گۆراوە ، ئەویش لە متمانە کردن بە جەنابتە دەنا لە جاران زیاتر هەوڵ دەدەن کە چاکسازی لە حدک دا بکەن .
تۆ ئەوەندە رێزت لێ گرتبان پێت گوتبان لەوانەیە ئەوانیشت روو گیر کردبا بۆ هاتنەوە لە گەڵت .
لە گەڵ رێز



+ نوشته شده در 12 / 4 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

مصطفی هجری به حذف تعدادی از دوستانش در حدکا می اندیشد

درتعدادی از سایتها و وبلاگهای وابسته به حزب دمکرات کردستان"حدک" خبری منتشر شده دایربر افشای مجموعه ای از نامه های مصطفی هجری با یکی از مسئولین حدکا در خارج از کشور که گویای وجود اختلافات شدید در درون دفتر سیاسی حدکا میباشد.دراین نامه ها کاک مصطفی از این مسئول حدکا در خارج از کشور میخواهد که اسنادی را در مورد دو تن از اعضای دفتر سیاسی حدکا-تیمورمصطفایی و محمد نظیف قادری-برایش جمع آوری کند تا نقش این دو تن را در حزب کمرنگ نماید.واین اقدام کاک مصطفی هرچند زیادتازگی ندارد اما گویای این مطلب است که از خیلی وقت پیش کاک مصطفی وطیف وابسته به ایشان در فکر کنار زدن هورامی ها از قدرت حدکا بوده و هستند.همچنین کاک مصطفی میخواهد برخلاف این گفته ما چنین وانمد کند که این دو فرد و افرادی نظیر اینها حزب را در نزد مردم کم اعتبار نموده و بااینکارش میخواهد که اعتبار دوباره به حدکا بازگرداند.
هرچند نکات کلیدی زیادی در این نامه افشا شده اما ما به همین چند خط اکتفاد نموده و بقیه نامه ها را که به کردی نوشته شده برای شما عزیزان منتشر میکند(وبدلیل اینکه اگر نامه ها را به فارسی ترجمه میکردیم زوایای از نامه شاید گنگ بنظر میرسید از ترجمه آنها خودداری نموده و به همان شکل و سیاق افشا شده منتشر می نمائیم):
كاك مستەفای بەرێز!!! سكرتێری حیزبی دێمۆكراتی كوردستانی ئێران!!!! منیش ئەوە بە كۆڵێك
نووسراوەكانی جەنابتان و ھاورێ یەكتان " لە چات چاتێنێ دا "" گەرامەوە ،

o کاک مسته‌فای به‌رێز هیوام وایه‌ که‌ سڵاوی موخلیسانه‌م قه‌بووڵ بفه‌رموون.هیوام وایه‌ که‌ بتوانم به‌م زووانه‌ به‌ خزمه‌ت بگه‌م و جاوه‌کانم به‌ دیدارتان ڕوون بکه‌مه‌وه‌.ئه‌گه‌ر له‌ وه‌زعی برا چکۆله‌ی خۆتان بپرسن، له‌ سایه‌ی خودا و لوتفی ئێوه‌ ،زۆر باشم. ماوه‌ی 2 ساڵه‌ به‌ سه‌ر نه‌خۆشیه‌که‌م دا زاڵ بووم و خه‌ریکی کارو باری ڕۆژانه‌ی خۆم و کاری حیزبیم. کاک مسته‌فا گیان ئه‌گه‌ر ئیمکانی هاتنه‌وه‌م بۆ کۆنگره‌ی حیزب نه‌ بوو، تکات لێ ده‌که‌م که‌ ئه‌و ئه‌سڵه‌ که‌ ئیزن نادات نه‌فه‌رێک وه‌کوو سکریتێر ناتوانێت له‌ دوو ده‌وره‌ زیاتر ده‌بیر کول بێت، بسڕنه‌وه‌ و چاره‌ نووسی حیزب نه‌ده‌نه‌ ده‌ست که‌سانێک که‌ شایسته‌گیی جه‌نابتانی نیه‌. ئه‌م ئه‌سڵه‌ ته‌نیا شتێکی فێڵبازانه‌ بوو که‌ مامۆستا بۆ مه‌رامه‌کانی خۆی له‌ ئه‌ساسنامه‌ دا گۆنجاندی.

کاک مسته‌فا

له‌و کاته‌ی که‌ ئێستا تێیداین هیچ که‌س ناتوانێت به‌له‌می چاره‌نووسی حیزب وه‌ک جه‌نابتان بگه‌ڕێنێت. ئه‌و که‌سانه‌ی که‌ له‌ ده‌ره‌وه‌ی بازنه‌که‌دان باشتر ده‌توانن هه‌ست به‌ بوونی جه‌نابتان هه‌ست پێ بکه‌ن . هه‌ندێک جار دیموکراسی به‌ ئه‌ندازه‌ی قازانجه‌کانی، زه‌ره‌ریشی هه‌یه‌ بۆ میلله‌تانی دواکه‌وتوو .بۆیه‌ من وه‌ک شاگردێکی به‌ وه‌فاتان، وا هه‌ست ده‌که‌م که‌ بوونی جه‌نابتان وه‌ک ده‌بیر کۆل وه‌ک کۆڵه‌یه‌کی پێویسته‌ بۆ راوه‌ستان و به‌ره‌و پێش بردنی حیزه‌که‌مان و میلله‌ته‌که‌مان.کاک مسته‌فاهیوام وایه‌ که‌ چاره‌نووسی حیزب نه‌ده‌یته‌ ده‌ست که‌سانێک که‌ له‌ به‌ر مه‌سڵه‌حه‌تی خۆیان ،ئاگایان له‌ له‌ مه‌سڵه‌حه‌تی حیزب نیه‌ که‌ به‌ داخه‌وه‌ له‌ ده‌وه‌روو به‌ری جه‌نابتان هه‌ن.ئه‌گه‌ر پێویست بێت هه‌ندێک له‌و که‌سانه‌ت پێ ده‌ناسێنم که‌ وه‌کوو گوڵه‌ به‌ڕۆژه‌ به‌ نرخی هه‌تاو نان ده‌خۆن.سڵاو و ڕێزم هه‌یه‌ بۆ خوشکی گه‌وره‌م و رێزم هه‌یه‌ بۆ چیا و بنه‌ماڵه‌که‌ی.شاگردی بچووکی خۆت… ….

---------
o کاک … خۆشەویست، یەکجار زۆر خۆشحاڵ بووم، ئینشاڵڵا بە خزمەتی یەکتر شاد دەبین و زیاتر قسە لەوبارەیەوە دەکەین. ئەگەریش خوا نەخواستە رێک نەکەوت کە یەکتر ببینین، ئەوە هەر لە پەیوەندی دا دەبین. داوایەکانتان حەتمەن لە بەر چاو دەگرم و لە سەر چاویان دادەنێم. دڵنیام کەسانی وەک جەنابت زیاتر لە سکرتێرێک بۆ حیزب پێویستن، هیوادارم بەردەوام هاوکاریم بکەی بۆ زانیاری زیاتر و یارمەتیم بدەی تا گەیشتن بە کۆنگرە. هەر وردەکاری یان بابەتێکی گرینگ کە بە دەستتان دەگا یان دەیزانن و بۆ من بە کەڵکە هیوادارم بە زووترین کات لێرەوە بۆم بنووسن یان هەر بەڵگە یان ئەسنادێک کە هەتانە لێرە یان لە رێگای ئەو ئیمەیلە بۆم بنێرن . لە کۆتاییدا هیوام ساغ سڵامەتی جەنابتانە و رێزۆ خۆشەویستیم بۆ جەنابتان هەیە و بنەماڵەش سڵاویان هەیە. کاتێکی خۆشتان هەبێ و هەر لە شادی دابن.
 
 




کاک مسته‌فای به‌رێز

سڵاوی برایانه‌تان پێش که‌ش بێت. له‌وه‌ی که‌ توانیم چه‌ن له‌حزه‌ له‌ کاتتان بگرم هه‌م داوای لێ بوردن ده‌که‌م و شانازیی پێوه‌ ده‌که‌مبرای گه‌وره‌مان هیوام وایه‌ که‌ هه‌میشه‌ سڵامه‌ت و ته‌ندروست بن و خوا دڵه‌ گه‌وره‌که‌تمان بۆ بپارێزیت.

کاک مسته‌فا گیان، ورده‌ ورده‌ به‌ره‌و کۆنگره‌ی 15 حیزبه‌که‌مانه‌وه‌ ده‌چین و چاوه‌روانی سه‌رکه‌وتنی کۆنگره‌که‌مانین.کاکه‌ گیان وە‌ک برایه‌کی چووکه‌ و وه‌ک شاگردێکی دڵسۆزتان سه‌رنجتان بۆ چه‌ن شت راکێشم.

له‌وه‌ی که‌ ئه‌م شتانه‌تان بۆ ده‌نووسم داوای لێ بوردن ده‌که‌م .چونکه‌ مه‌به‌ستم ئه‌وه‌ نیه‌ که‌ شاگردێکی بچووک ،سه‌رنجی مامۆستای خۆی راکێشێت . کاک مسته‌فا گیان هه‌ر وه‌کوو خۆتان ده‌زانن ،دونیای ئه‌وڕۆ زۆر پیچیده‌ و پره‌ له‌ گه‌رمه‌ بازاری داد و ستد. دیاره‌ ره‌نگه‌ جه‌نابتان له‌ سه‌فه‌ره‌کانتان دا بۆده‌ره‌وه‌ی وڵات به‌ باشی هه‌ستتان به‌وه‌ کردبێت که‌ هیج که‌س و لایه‌نێک به‌ بێ له‌به‌ر چاو گرتنی قازانجی خۆیان یارمه‌تیی هیچ گه‌ل و نه‌ته‌وه‌یه‌ک ناکه‌ن. بۆیه‌ بۆ دانی هه‌ر شتێک یان هه‌ر ئیمتیازێک بۆ هه‌ر له‌یه‌ک، پێویستیان به‌ دابین کردنی قازانجی خۆیانه‌. کاک مسته‌فا گیان داوای لێ بوردن ده‌که‌م که‌ ئه‌م شتانه‌تان عه‌رز ده‌که‌م. به‌ڵام پێم وایه‌ بۆ وه‌رگرتنی هه‌ر ئیمتیازێک ده‌بێ ئیمتیازێک بده‌ین و به‌ وه‌ به‌ر نانی ته‌ماح و قه‌ولی دابین کردنی قازانجی هه‌ر ولاتێک سه‌رنجیان بۆ لای خۆمان راکێشین. هه‌ر وه‌ک ده‌زانن ئێسته‌ کوردستانی باشوور بوه‌ته‌ جێگای کێ بر کێ یه‌کی گه‌وره‌ی نێو نه‌ته‌وه‌یی و هه‌ر کامیان وا ده‌که‌ن که‌ له‌ نێعمه‌ته‌کانی کوردستان زیاتر به‌شدار بن .کوردستانی ڕۆژ ئاواش هه‌موو ئه‌و شتانه‌ی که‌ له‌ کوردستانی باشوور هه‌یه‌، بێ به‌ش نیه‌. بۆیه‌ پێم وایه‌ کاتی ئه‌وه‌ هاتوه‌ که‌ ئێمه‌ش له‌ پێوه‌ندییه‌کانمان له‌ گه‌ڵ وڵاتانی ده‌ره‌وه‌ رێگای ئه‌وه‌ خۆش بکه‌ین که‌ زیاتر وه‌ به‌ر ته‌ماحیان خه‌ین و سه‌رنجیان ڕاکێشین. هه‌ر چه‌ن ره‌نگه‌ بفه‌رمووی که‌ ئه‌وه‌ ریسکه‌ و ئێمه‌ هێشتا ساحه‌بی هیچ نین چۆن ده‌توانین قه‌ولی ئیمتیاز بده‌ینه‌ بۆ وێنه‌ ئه‌مریکا. به‌ڵێ راسته‌ که‌ هه‌ندێک ریسکه‌ و ئێسته‌ ناتوانین هیچ قازانجێکی ئه‌وان ده‌سته‌به‌ر بکه‌ین . به‌ڵام بمان هاوێت و نه‌مان هه‌وێت، کوردستان ئی خۆمانه‌ و به‌ خۆشیه‌وه‌ زیاتر له‌ 80 ده‌رسه‌دی خه‌ڵک و خاکه‌که‌مان مڵکی حیزبی خۆمانه‌. کاک مسته‌فا گیان ،ئێستا که‌ له‌ گه‌ڵ هه‌ر مه‌قامێکی ئوسترالیایی داده‌نیشین، چاوه‌روانی ئه‌وه‌ ده‌که‌ن که‌ چییان ده‌ده‌ینێ بۆ ئه‌وه‌ی کێشه‌کمان بقۆزنه‌وه‌ و یارمه‌تیمان بکه‌ن.

ئێمه‌ تا ئه‌به‌د ناتوانین هه‌ر باسی کوێره‌وه‌ری میلله‌که‌مان بکه‌ین و سیمای میلله‌که‌مان زیاتر نیشانیان بده‌ین به‌ بێ ئه‌وه‌ی هیچ قازانجێکمان بۆیان هه‌بێت.هیچ وڵاتێکیش به‌ هاواری هیچ لێ قه‌ومایکه‌وه‌ نا چیت تا شتێکی لێ وه‌ ده‌ست نه‌که‌وێ.هه‌ربۆیه‌ پێم خۆشه‌ عه‌رزت بکه‌م که‌ ئێمه‌ له‌و حاڵه‌تی مه‌زلووم نه‌مایی و ده‌ست پان کردنه‌وه‌ بێینه‌ ده‌رێ و له‌ گه‌ڵیان بکه‌وینه‌ موعامه‌له‌ . ته‌ماحیان وه‌به‌ر نێێن و قه‌ولی دابین کردنی قازانجه‌کانیان پێ بده‌ین تا وه‌کوو هان بدرێن بۆ ئه‌وه‌ی به‌ شێوه‌کی جیددی یارمه‌تیمان بکه‌ن. چاوه‌روانی ڕێنوێنی و خه‌ت دانی جه‌نابتین.

مه‌سه‌له‌یه‌کی دیکه‌ که‌ پێم خۆش بوو عه‌رزت بکه‌م، له‌ پێوه‌ندی له‌ گه‌ڵ مه‌سایلی نێو خۆی حیزبه‌که‌مانه‌وه‌یه‌ . به‌ بروای من جه‌نابتان هۆویه‌تی زۆربه‌ی هاوڕێیان ده‌ناسن . هه‌ندێکیان بۆ گه‌یشتن به‌ قودره‌ت و به‌رژه‌وه‌ندی خۆیان، زۆر ئه‌سڵی بنه‌ره‌تی ده‌خه‌نه‌ ژێر پێیان و ده‌یان هه‌وێت خۆیان زیاتر مه‌تره‌ح که‌ن و خه‌ڵکی دیکه‌ بشکێنن و فه‌زلیان پێ بفرۆشن. هاورێ گیان به‌ تێوه‌ رادیوی عه‌رزت ده‌که‌م که‌ هه‌ندێک له‌و هاوڕییانه‌ی که‌ له‌ ده‌ورو به‌ری جه‌نابتان هه‌ن،زیاتر ‌ به‌رژه‌وه‌ندیی شه‌خسی خۆیان بۆ مه‌تره‌حه‌. بۆ گه‌یشتن به‌ ئامانجی قازانجویسیی خۆیان، ده‌ست ده‌نێن به‌و که‌سانه‌ی که‌ به‌ راستی ده‌یان هه‌وێت خزمه‌تی حیزبه‌که‌مان بکه‌ن . بۆیه‌ به‌ ئیزنی خۆتان عه‌رزتان ده‌که‌م که‌ که‌سانێک هه‌ن که‌ زیاتر له‌ خۆیان ،چاوی دیتنی که‌سی تریان نیه‌. کاک مسته‌فا گیان به‌و ناسیاریه‌ی که‌ من له‌ که‌سێکی وه‌ک کاک بابا عه‌لیم هه‌یه‌ پێم وایه‌ کاک بابا عه‌لی ئینسانێکی شه‌ریف و حیزبی و دڵ سۆزه‌ . پێم وا بێت کاک بابا عه‌لی له‌ چه‌ند که‌س له‌و هاورێیانه‌ی که‌ ئێستا له‌ ریزی ده‌فته‌ری سیاسی دان،به‌ که‌ڵکتر و به‌ شه‌خسیه‌ت تر و پاک ترن.ته‌نیا عه‌یبی کاک بابا عه‌لی ئه‌وه‌یه‌ که‌ عاتیفه‌ی به‌ سه‌ر دا زاڵه‌ و زیاتر له‌ ژێرباری عاتیفه‌دایه‌. کاک بابا عه‌لی پاکه‌. قایم و ماڵه‌ بۆ حیزب . بۆیه‌ داواتان لێ ده‌که‌م دڵی بده‌یته‌وه‌ و کارێکی وا بفه‌رموو که‌ بیهێنیته‌وه‌ نێو حیزب و بیکه‌یته‌ موشاوێری خۆتان و پرس و رای پێ بفه‌رموون . کاک بابا عه‌لی له‌ ژێر کارتێکردنی چاوجنۆکانه‌ی مامۆستادا خۆی دانابوو بۆ سکترتێری حیزب . من ئه‌وه‌م به‌ پانه‌وه‌ عه‌رز کردوه‌ . ئێستاش پێم وایه‌ خۆیشی به‌و ته‌ڵه‌ی مامۆستای زانیوه‌ و پێویستی به‌ دڵ داناوه‌ی جه‌نابتانه‌ .به‌ بروای من له‌وه‌دا هه‌م حیزب قازانج ده‌کات و هه‌م هاوکارێکی سادیق و پاک ده‌بێت بۆتان . له‌ گه‌ڵ هه‌ندێک له‌ هاوڕێیانی ده‌فته‌ری سیاسی کارم کردوه‌ ،ره‌نگه‌ باش بیانناسم .ده‌شزانم بۆ قازانجی تاکه‌ که‌سیی خۆیان، پاڵ به‌ ئینسانه‌ لێهاتوه‌کانه‌وه‌ ده‌نێن بۆ ئه‌وه‌ی جه‌نابتان مه‌جبوور بکه‌ن بۆ ئه‌وه‌ی ئه‌وان بسه‌لمێنی و له‌ په‌نای جه‌نابتا و له‌ سێبه‌ری جه‌نابتاندا قازانجه‌ کانی خۆیان دابین بکه‌ن . ئه‌گه‌ر پێویست بکات عه‌رزتان ده‌که‌م که‌ چۆن ئه‌وانم ناسیوه‌ و تا چ راده‌یه‌ک به‌ تار و پۆیان ئاشنام .

کاک مسته‌فای به‌ڕیزمبمبووره‌ که‌ پێم له‌ به‌ڕه‌ی خۆم زیاتر درێژ کرد و ئه‌و داوایه‌م لێت کرد . هه‌ر کاتێکیش به‌ پێویستتان زانی زیاتر ده‌چمه‌ ناخی باسه‌که‌وه‌ و پێم وایه‌ ده‌بێته‌ قازانجی حیزب و راگرتنی قودسییه‌تی خۆتان.

به‌ هیوای پێوه‌ندیی به‌رده‌وام و گوێ راگرتن له‌ شاگردی به‌ ئه‌مه‌گی خۆتان . کاک مسته‌فا ده‌ر حه‌ق به‌ من زۆر گه‌وره‌ییت کردوه‌ و تا ده‌مرم به‌ وه‌فام به‌ زه‌حمه‌ته‌کانتان . به‌ خواتان ده‌سپێرم و هه‌تا هه‌تایه‌ بۆ من موققه‌ده‌سی .

شاگردی بچووکی خۆت
… …

----------------------

سڵاوی دووبارە کاک … بەڕێز، لوتفت هەیە و دەستت خۆش بێ بۆ ئامۆژگاری و پێشنیارەکانت، هیوادارم هەروا بەردوام بی لە هاوکاریمان هەتا کۆنگرە بە سەرکەوتوویی بە ئەنجامی دڵخوازی ئەندامانی دڵسۆزی حیزب بگا . بۆ ئەو مەبەستەش هاوکاری و رێنماییەکانی ئێوەمان پێویستە. تکایە ئەگەر کەسانی دڵسۆزی وەک جەنابتان کە دەتوانن هاوکاریمان بکەن پێمیان بناسێنە و ئیمەیلی منیان پێ بدە تاکوو لە گەڵمان لە پێوەندی دا بن و را و نەزەری خۆیان بگەیێننە من. هەروەها ئەگەر دەزانی کەسانێک لە دەرەوە و لە ناوخۆ ناخۆشەویستن و ئەندامان رقیان لێنە و شایەنی پۆستەکان نین بۆمان بنووسن تا کوو لێکۆڵینەوەیان لە سەر بکەم و زیاتر ئاگاداریان بم چونکە نامهەوێ چیتر حیزب باجی هەندێک کەسی دەسەڵاتخواز بدا. لە گەڵ رێزی تایبەتیم دا مستەفا هیجری

 

 
 
 





هاوڕێی گه‌وره‌م ،برای پاک و موقه‌دده‌سم ،کاک مسته‌فا گیان.

نامه‌ پر له‌ گه‌وره‌ییه‌که‌م خوێنده‌وه‌ . سپاس بۆ ئه‌و لوتفه‌تان که‌ له‌ گه‌ڵ منی که‌متر له دڵۆپێکی ده‌ریای حیزبه‌که‌خۆشه‌ویسته‌کانه‌، کردووتانه‌.

برای گه‌وره‌م

وه‌ک له‌ پێشدا بۆم نووسیبوون ، ڕه‌نگه‌ ئه‌وانه‌ی که‌له‌ دووره‌وه‌ چاو له‌ حیزبه‌که‌مان ده‌که‌ن،زیاتر نوخته‌ زه‌عف و نۆخته‌ به‌ هێزه‌کانمان ببینن .ئه‌م به‌م مانا نیه‌ که‌ جه‌نابتان باش نایانبینن . جه‌نابتان سه‌رتان به‌ شته‌کانه‌وه‌ گه‌رمه‌ و به‌رسایه‌تیی گه‌وره‌تان له‌ ئه‌ستۆیه‌ . به‌ڵام بۆ منێکی که‌ له‌م

پاڕی دونیاوه‌م و وه‌ختی زیاترم هه‌یه‌ و هیچ ئه‌رکێکی قورسم نیه‌، ده‌توانم زیاتر له‌ جه‌نابتانم وه‌خت هه‌بێت. برای گه‌وره‌م

با به‌ بێ ته‌عاروف عه‌رزتان بکه‌م که‌ هه‌ندێک له‌وانه‌ی که‌ ده‌وری جه‌نابتیان داوه‌،له‌ لای به‌ده‌نه‌ی حیزب خۆش ناو نین، بۆ وێنه‌ کاک ته‌یموور مسته‌فایی که‌ له‌ هیچ پۆستێک دا نه‌یتوانیوه‌ وه‌ک حیزبییه‌کی راست و دوروست کار بکات و به‌ دڵسۆزی و سه‌داقه‌ته‌وه‌ خزمه‌ت بکات. هه‌میشه‌ خۆی له‌سه‌ره‌وه‌ی هه‌موان بینیوه‌و ،گوێی به‌ هیچ شتێک نه‌داوه‌ که‌ قازانجی خۆی تێدا نه‌بێت. به‌ داخه‌وه‌ هیچ کاتێکیش ره‌خنه‌ی وه‌ر نه‌گرتوه‌ و وه‌ک مامۆستا عه‌بدوڵڵا حه‌یاکی ،بوغزاوی و قین له‌ دڵه‌ و تۆڵه‌ له‌ ره‌خنه‌گره‌کانی ده‌ستێنێته‌وه‌.

هیچ کات له‌ فکری ئه‌وه‌دا نه‌بوه‌ که‌له‌ زه‌حمه‌تی هیچ که‌س رێزدار بنێ و به‌ داییمه‌ وای کردوه‌ که‌ هێزه‌ به‌ قوه‌تته‌کانی هه‌موو که‌س که‌م ره‌نگتر کاته‌وه‌

و بیشکێنێت. بۆ وێنه‌ خۆتانم شه‌هید مه‌نسووری ڕه‌سه‌هه‌ورامیتان باش له‌ بیره‌ که‌ چه‌نده‌ زه‌حمه‌تکێش سادق و بوێر و خۆشناو بوو. کاک ته‌یموور له‌ جیاتی ئه‌وه‌ی کاک مه‌نسوور بکاته‌ ئولگوو بۆ خۆی، به‌ عه‌کسه‌وه‌ به‌ داییم خه‌ریک بوو، کاک مه‌نسوور بشکێنێ ذڵنیام کاک مه‌نسوور هیچ کاتێک ئه‌مه‌ی به‌ جه‌نابتان نه‌کوتوه‌، چونکه‌ بۆ خۆی جه‌وهه‌ری مێرانه‌گی و حیزبایه‌تی هه‌بوو ، هیچ کاتێکیش عاشقی مه‌سوولێه‌ت نه‌بوو.

کاک ته‌یموور له‌و کاتانه‌دا که‌ شیمالی کوردستان بوو کۆڵه‌ پشتیه‌کانی خۆی له‌ به‌رتیلی قاچاخچیه‌کان پڕ ده‌کرد و ئه‌وه‌ی بۆی مه‌تره‌ح نه‌بووبێت نه‌زه‌ری کادر و پێشمه‌رگه‌کان بوو. ئه‌و کاته‌ش بوو. هه‌ر چه‌ند من بۆ خۆم هیچ کێشه‌م له‌ گه‌ڵی نه‌بووه‌ ، به‌ڵام له‌ ناخی دڵمه‌وه‌ هه‌ستم به‌ زۆر شتی دیکه‌ی کردوه‌ که‌ نامهه‌وێت وه‌ختی جه‌نابتانی پێوه‌ بگرم،پێویسته‌ ئه‌وه‌شتم عه‌رز بکه‌م که‌ خۆیشی زۆر له‌ جه‌نابتان به‌ گه‌وره‌تر و عاقڵتر و لێوه‌شاوه‌تر ده‌زانێت. ئه‌وه‌ت به‌ مه‌سؤو لیه‌ته‌وه‌ عه‌رز ده‌که‌م. به‌ گشتی کاک ته‌یموور یه‌کێکه‌ له‌ ئه‌فراده‌ مه‌نفووره‌کانی نێو حیزب چ ئه‌وانه‌ی که‌ هیزبدا ماون و چ ئه‌وانه‌ی به‌ هه‌ر هۆیه‌ک له‌و حیزبه‌ نه‌ماون. کاک مسته‌فا گیان دووکه‌ڵی مه‌نفووری ئه‌و هاوڕێیه‌ خه‌ریکه‌ جه‌نابیشتان زه‌ره‌رمه‌ند ده‌کات.

برای گه‌وره‌م

یه‌کێکی دیکه‌ له‌و هاوڕێیانه‌ ،کاک موحه‌ممه‌د نه‌زیفی قادری یه‌ . هه‌ر چه‌ند به‌ زاهیر خۆی زۆر نزیک له‌ من ده‌زانێ و ئه‌و کاته‌ش که‌ هاتمه‌وه‌ کوردستان، ده‌عوه‌تی کردم، و زۆر وای ده‌نواند که‌ هاوڕێی نزیکمه‌، به‌ڵام خودا غه‌زه‌بم لێ بگرێت که‌ ئیزن به‌ خۆم بده‌م که‌ ویژدانه‌که‌م ،له‌ به‌رانبه‌ر حیزبدا بفرۆشم .ره‌نگه‌ له‌وه‌ ئاگادار نه‌بیت که‌ ئه‌وماوه‌ی 4 ساڵه‌ی که‌ به‌رپرسی قه‌زایی حیزب بووم، دایکم نانی بۆ خه‌ڵک ده‌کرد . ئه‌وه‌ له‌ کاتێدابوه‌ دایکم

زه‌مانێک خه‌ڵک کاریان بۆ ده‌کرد ، بۆ خۆتان عه‌شیره‌تی فه‌یزوڵڵا به‌گی ده‌ناسن و خۆم هه‌ڵ ناده‌مه‌وه‌. وه‌ هه‌ر له‌و کاته‌ش دا له‌ به‌غداد کارم ده‌کرد دایکم هه‌ر به‌و شێوه‌ ده‌ژیا، به‌ڵام هیچ کاتێک ئیزنم به‌ خۆم نه‌دا زیندانیه‌ک له‌ به‌رامبه‌ر پاره‌دا جورمه‌که‌ی بۆ که‌م بکه‌مه‌وه‌ و خه‌یانه‌ت به‌ خه‌ڵکه‌که‌م و

حیزبه‌که‌م بکه‌م. هه‌ر بۆیه‌ له‌ هه‌موو که‌س بێ منه‌ت و سه‌رم به‌رزه‌ و له‌ سایه‌ی خودا و لوتفی جه‌نابتانه‌وه‌، هیچ کات نه‌فسی خۆم نه‌فرۆشتوه‌.

ئه‌مانه‌ت بۆیه‌ عه‌رز ناکه‌م که‌ ته‌عریفی خۆم کردبێت،بۆیه‌ت عه‌ز ده‌که‌م که‌ هیچ کێشه‌یه‌کی شه‌خسیم له‌ گه‌ڵ ئه‌م هاوڕێیانه‌ نیه‌. کاک حه‌مه‌نه‌زیفیش ورده‌ شیشه‌ی زۆری تێدایه‌. ئه‌ویش قازانجی خۆی له‌ سه‌ره‌وه‌ی قازانجی حیزب داده‌نێت .ئینسانێکی خۆ به‌زل زان و چه‌ند ڕوه‌.

قه‌ت هه‌ڵوێسی خۆی نه‌گرتوه‌ هه‌تا لێی مه‌علووم نه‌بوه‌ که‌ کام لای ته‌رازووه‌که‌ به‌ قازانجی ئه‌و هه‌ڵ ده‌سه‌نگێ، بۆ وێنه‌ ئه‌و کاته‌ی که‌ مامۆستا

عه‌بدوڵڵا حه‌ییاکی خه‌ریکی کووده‌تا له‌ حیزب و جه‌نابتدا بوو، به‌شه‌و و به‌ دزی له‌ گه‌ڵ مامۆستا و به‌ ڕواڵه‌تیش له‌ گه‌ڵ حیزب بوو. بوتڵه‌ ویسکیی به‌ دزیه‌وه‌ بۆ کاک سمایل بازیار ده‌نارده‌وه‌ و چاوی له‌ قادروریا داده‌گرت.

هه‌ر له‌ به‌ر ئه‌م کارانه‌ و ده‌یان کاری دیکه‌، کاک مه‌نسوور نێوانی له‌ گه‌ڵ تێک دا پێی کوت که‌ خۆت ساغ که‌ره‌وه‌ . له‌ گه‌ڵ حیزبی یان له‌ گه‌ڵ ته‌یفی لاده‌ر؟

بۆیه‌ کاک حه‌مه‌نه‌زیف بۆ ره‌ئییه‌که‌ی بۆ کۆمیته‌ ناوه‌ندیی پێویستی به‌ کاک سمایل و مامۆستا و قادر وریا هه‌بوو، هیچ کات له‌ گه‌ڵ کاک مه‌نسوور

پێوه‌ندی نه‌گرت هه‌تاوه‌وکوو بوو نه‌ ئه‌ندامی کۆمیتوی ناوه‌ندی و هه‌ر له‌ به‌غداش هێشتانه‌وه‌. ئه‌و کات بوو که‌ داوای له‌ من کرد که‌ بکه‌ومه‌ به‌ینی

ئه‌و و کاک مه‌نسوور و کاک مه‌نسوور ره‌شه‌هه‌ورامی له‌ گه‌ڵ ئاشت که‌مه‌وه‌. به‌ نا به‌دڵیی خۆم له‌ گه‌ڵ کاک مه‌نسوور قسه‌م کرد. کهاک مه‌نسوور له‌ جوابمدا کوتی قه‌ت چاوه‌ڕوانی ئه‌وه‌م له‌ تۆ نه‌ده‌کرد ئه‌م داوایه‌م لێ بکه‌ی ،قه‌ت نایبه‌خشم .

تا 3 مانگ پاشتر هاته‌وه‌ کوردستان و دیسان ئه‌و داوایه‌ی لێم کرده‌وه‌ به‌ڵام من پێم کوت که‌ هیچ فایده‌ی نیه‌ و کار له‌وه‌دا نه‌ماوه‌ .

هه‌ر بۆیه‌ رۆژێک داوای لێم کرد له‌ گه‌ڵی بچم بۆ ماڵی کاک مه‌نسوور . له‌ گه‌ڵی چووم. کاک مه‌نسوور و ئه حمه‌د پادگانی و کاوس نیازمه‌ند و پێم وایه‌ سه‌ید عیزه‌ت بۆ سه‌ید عیزه‌ت له‌ سه‌دا سه‌د دڵنیا نیم باشم له‌ بیر نه‌ماوه‌

که‌ چووینه‌ ژووره‌ وه‌ ،کاک مه‌نسوور زۆری پێ سه‌یر بوو، به‌ڵام خسڵه تی کوردانه‌ی ئیزنی پێ نه‌دا که‌ بیکاته‌ ده‌ره‌وه‌. به‌ڵام کاوس نیازمه‌ند حه‌شری به‌ .

کاک مسته‌فا گیان شتی دیکه‌م زۆره‌ که‌ عه‌رزتان ده‌که‌م به‌ڵام بمبووره‌ که‌ ده‌یخه‌مه‌ دواوه‌، چونکه‌ هه‌ر ئێستا میوانمان بۆ هات هات و داوای لێ بوردن داکامدوایه‌ زۆر شتی دیکه‌ت عه‌رز ده‌کامده‌سته‌کانتام ماچ ده‌که‌م

--------------------------

زۆر زۆر سپاس و رێز کاک … بە ڕاستی زۆر شت لە دەوروبەری ئێمە تێدەپەڕن کە ئێمە لێیان بێخەبەرین، ئەو نووسراوانەی جەنابتان بۆ من وەک چرایەکە لە شەوی تاریکدا و هیودارم بە یارمەتی دڵسۆزانی وەک ئێوە بتوانین حیزب لە ژێر دەستی هەندێک نابەرپرس دەربێنین، چونکە ئەوە تەنیا بە من ناکرێ و دەبێ کەسانی دڵسۆزی وەک ئێوەشم لەگەڵ بێ و بە سەنەد و مەدڕەک بتوانین ئەو کەسانە لە نێو حیزب کەمرەنگ بکەینەوە. چونکە ئەگەر هەر ئاوا بە قسە بیڵێین لەوانەیە بڵێن ئەوە لە بەر پۆست و مەقام ئاوا دەکا، بەڵام یەکەم شت کە من بۆم گرینگە لە ژیانی حیزبایەتیمدا، تەنیا سەربەرزی حیزبە کە ئەویش لە سەر شانی دڵسۆزانی حیزبە کە جەنابتانیش یەکێک لەوانن. جا بۆیە داواکارم لە سەر ئەو کەسانە و کەسانی دیکە کە تەنیا بۆ قازانجی خۆیان لە حیزبدان و حیزبیان لە پێش چاوی هەندێک خەڵک مەنفوور کردووە هەندێک بەڵگە کۆ بکەینەوە کە بتوانرێ بە جدی لە دژیان راوەستین. زۆر زۆر سپاستان دەکەم و رێزی تایبەتیم بۆتان هەیە.

 

 
 
 




برای گه‌وره‌مان و ڕێبه‌ری سادق و که‌م وێنه‌مان . ببووره‌ که‌ نامه‌که‌م ته‌واو نه‌کرد به‌هۆی هاتنی هاتنی میوانی ناوه‌خت. میوانی ناوه‌خت.

هاوڕی گیان وه‌ک عه‌رزم کردی کاک حه‌مه‌نه‌نه‌ نه‌زیفیش به‌ راستی جێگای ئه‌وه‌ نیه‌ که‌ به‌ ڕاستی پشتی پێ ببه‌ستی . له‌ سه‌ر که‌ڵکی خراله‌ ئه‌موالی حیزب و ده‌ست ناپاکیشی عه‌رزت ده‌که‌م که‌ ئه‌وکاته‌ی که‌ به‌غدا پێکه‌وه‌ کارمان ده‌کرد، زۆر شتم به‌ چاوی خۆم دیت که‌ پێم خۆشه‌ عه‌رزتان بکه‌م


ئه‌و کاته‌ خزمێکیان هه‌بوو به‌ ناوی حه‌بیب که‌ پوورزا یان خاڵۆزای خێزانی بوو و زۆر کاری کڕین و ته‌عمییری ماشێن و نان کردن بۆ مه‌قه‌ره‌که‌ی پێ سپاردبوو که‌ به‌ چاوی خۆم ده‌م دیت ئه‌و کابرایه‌ دزی ده‌کات و کاک حه‌مه‌نه‌زیفیش پێی ده‌زانێت به‌ڵام له‌ به‌ر ئه‌وه‌ی که‌ خزمی بوو، خۆی لێ کڕ ده‌کرد. پاش شه‌هید بوونی کاک غه‌فوور ،مه‌قه‌ره‌که‌ گوازرایه‌وه‌ بۆ شوێنی دیکه‌ و هه‌ندێک که‌م و کووڕی هه‌بوو که‌ ده‌بوایه‌ کاری له‌سه‌ر کرابا. بۆ وێنه‌ دانانی کۆندیشنی گازی ، له‌ جیاتی مۆبه‌ریده‌.

کاک حه‌مه‌نه‌زیف ئه‌و کاره‌ی به‌ کوڕێکی ئه‌ندامی حیزب دا که‌ له‌ ئوردووگای ڕومادیه‌ بوو. کوڕیک بوو پێم وابێت ناوی موختار بوو . کوڕێکی موو زه‌رد و چاوشین بوو . ئه‌م کوڕه‌ له‌ ئوردووگای ڕومادی 2 یان 3 دانه‌ کۆندیشنی ده‌ستی 2ی کڕی به‌ قیمه‌تێکی هه‌رزان و کاک حه‌مه‌نه‌زیف له‌ لای من پاره‌که‌ی پێ دا، پاشان به‌ ڕێکه‌وت ده‌فته‌ری خه‌رجه‌کانی کاک حه‌مه‌نه‌زیف دیت، دیتم 3 به‌رانبه‌ری پاره‌که‌ی واته‌ قیمه‌ته‌که‌ی له‌ سه‌ر حیزب نووسی و پاره‌که‌ی له‌ حیزب وه‌ر گرت .

ئه‌و کاته‌ی که‌ که‌ حکوومه‌تی عێراق له‌ گه‌ڵ پارتی هه‌ولێریان گرته‌وه‌، کاک حه‌مه‌نازیفیش له‌ وه‌زعی حیزب ؛له‌وی زۆر دڵنیا نه‌بوو، زێڕیکی زۆری بردبوه‌ ماڵی وه‌ستا عه‌بدول که‌ ئه‌وکات کاری ته‌عمیری ماشێنه‌کانی حیزبی ده‌کرد، ئه‌مه‌م کاتێک زانی که‌ خۆم هاتمه‌ هه‌ولێر بۆ کرینی پاسپۆرت و شته‌کانی که‌ پێویست بوو بۆ سه‌فه‌ره‌که‌م. که‌ دیاره‌ ئه‌و کات له‌ سه‌ر داوای جه‌نابتان ماوه‌یه‌ک وه‌دره‌نگ که‌وتم که‌ فه‌رمووتان خۆشکه‌ زای شه‌هید دوکتۆر شه‌ره‌فکه‌ندی ده‌چیته‌ ده‌ره‌وه‌ و پێمان باشه‌ له‌ گه‌ڵ تۆ بنه‌ماڵه‌که‌ت بینێرینه‌ تورکیه‌ ،که‌ دواتر به‌ ڕێگای دیکه‌ دا ناردتان . من که‌ چوومه‌ هه‌ولێر شه‌وێکیان وه‌ستا عه‌بدول ده‌عوه‌تی کردم بۆ ماڵی خۆیان و شه‌ویش هه‌ر له‌ ماڵی ئه‌وان مامه‌وه‌ و بۆ خه‌وتن له‌ گه‌ڵ کوڕه‌ نێوه‌ندیه‌که‌ی وه‌ستا عه‌بدول چووینه‌ سه‌ر بان بۆ خه‌وتن که‌ بۆی باس کردم که‌ : کاک حه‌مه‌نه‌زیف ماوه‌یه‌ک له‌مه‌وپێش یه‌ک ته‌نه‌که‌ ی 2 کیلۆیی پڕ له‌ زێری هێنا ماڵی ئێمه‌ و به‌ بابمی سپارد . پاش ئه‌وه‌ی که‌ وه‌زعه‌که‌ ئارام بوه‌وه‌، هات زێڕه‌کانی برده‌وه‌ بۆ ماڵی خۆیان . ئه‌مه‌یش ئه‌و شتانه‌یه‌ که‌ بۆ خۆم هه‌م دیتوومه‌ و هه‌م له‌لایه‌ن ئه‌م کوڕه‌ که‌ بڕای پێ ده‌که‌م بۆم باس کرا.

بۆ ده‌ره‌وه‌ی وڵاتیش ،که‌س له‌ کاک خوسره‌و به‌هرامی رازی نیه‌، له‌به‌ر ئه‌وه‌ی که‌ خۆ به‌ زل زانه‌ و هه‌ر له‌و کاته‌ش دا هیچ له‌ کاری ته‌شکیلاتی نازانێ . بۆیه‌ زۆرم پێ سه‌یر بوو که‌ چۆن کردووتانه‌ به‌ به‌پرسی ته‌شکیلاتی ده‌ره‌وه‌ . که‌ خۆم زۆر شتم لێ دیوه‌ که‌ جێگای داخه‌ بۆم. بۆ وێنه‌ کۆمیته‌که‌ی ئێمه‌ی له‌ ئوسترالیا ،تێک داو له‌ ڕێگای کابرایه‌کی مه‌هه‌بادی یه‌وه‌ که‌ بۆخۆم بۆم باس کردبوو که‌ ئه‌م کابرایه‌ کێ یه‌ و چۆن خزاوه‌ته‌ نێو حیزب .دیاره‌ ئه‌و کات کاک هه‌یاس له‌ رێگای مامۆستا عه‌بدوڵڵای حه‌ییاکی یه‌وه‌ شه‌رعیه‌تی ئه‌ندامه‌تی بۆ سه‌لمێندرا هه‌ر له‌ به‌ر ئه‌وه‌ی مه‌هه‌بادیه‌. دیاره‌ خودا هه‌ڵ ناگرێت هه‌ر ئه‌و کات سه‌لاح پوور ئه‌سه‌د که‌ ئێستا له‌ گه‌ڵ مامۆستایه‌ پێی کوتین که‌ ئه‌و کابرایه‌ له‌ ئێران به‌سیجی بوه‌ و خاڵۆزای برایم چووکه‌ڵه‌ . به‌ڵام مامۆستا و کاک هه‌یاس گوێ یان نه‌داو وه‌رگیرا . دوایه‌ش زۆر زیره‌کانه‌ خۆی له‌ کاک خوسره‌و نزیک کرده‌وه‌ و ده‌ستی کرد به‌ گێڕانی ئاژاوه‌ و کاک خوسره‌ویش به‌ هۆی تێنه‌گه‌یشتن له‌ ته‌شکیلات و سه‌ری ته‌عزیم دانه‌نواندنی من بۆ کاک خوسره‌، هێنایه‌ کۆبوونه‌وه‌ی پالتاکی و منی پێ شکاند و پاشانیش کابرا که‌ ناوی عه‌لی ره‌زا ڕه‌حمانی یه‌ که‌ مه‌عمووریه‌ته‌که‌ی له‌ لای حیزب ته‌واو بوو، چوه‌ لای پژاک و ئێستا له‌ لای ئه‌وانه‌. دیاره‌ پێشتر هه‌موو شته‌کانم له‌ گه‌ڵ کاک شاهۆ باس کردبوو و خودا هه‌ڵ ناگرێت هه‌ر ئه‌وده‌م کاک شاهۆ نه‌زه‌ری منی قه‌بووڵ کرد که‌ ده‌ری که‌ین به‌ڵام به‌داخه‌وه‌ کاک خوسره‌و ئه‌و کاره‌ی لێ قه‌بووڵ نه‌کردم و منی هه‌ر به‌و کابرایه‌ شکاند. له‌سه‌ر یه‌ک عه‌رزت بکه‌م که‌ کاک خوسره‌و بۆ به‌رپرسی ته‌شکیلات نابێ به‌ هۆی ئه‌وه‌ی که‌ له‌ نێو ته‌شکیلاتی حیزب نه‌بوه‌و هه‌ر سه‌ری له‌ ته‌شکیلات ده‌رناچێ. وه‌خطیک که‌سانی وه‌ک برایم لاجانی، سه‌ید ڕه‌سووڵ ، سلێمان که‌له‌شی، ئه‌نوه‌ر کوهه‌نسال ،.......................ئه‌وانه‌مان هه‌یه‌ له‌ له‌ ته‌شکیلاتی حیزب دا بار هاتوون و پسپۆڕن بۆ کاک خوره‌و دابنێن؟ بۆیه‌ عه‌رزتان ده‌که‌م که‌ هاوڕێیانی ده‌ره‌وه‌ لێی نارازین و حه‌قیشیان هه‌یه‌.

کاک شاهۆ که‌ ئینسانێکی زیره‌ک و کار پێکراوه‌، ئه‌ویش زۆر جێگای ره‌زامه‌ندی هاوڕێیانی ده‌ره‌وه‌ نیه‌. هه‌ر چه‌ند کاک شاهۆ له‌ گه‌ڵ جه‌نابت کاری کردوه‌، خۆتان له‌ من باشتری ده‌ناسن، به‌لام شێوه‌ی به‌رخوردی له‌ گه‌ڵ خه‌ڵک باش نیه‌.هه‌ر بۆیه‌ داواتان لێ ده‌که‌م که‌ وا بکه‌ن به‌رخورده‌کانی له‌ گه‌ڵ خه‌ڵک باشتر بکات و مه‌سئوولانه‌تر به‌رخورد بکات . من خۆم ڕێزم بۆ کاک شاهۆ هه‌یه‌ چونکا کاری له‌ ده‌ست دێت و له‌ هه‌موو گرینگتر جه‌نابتی خۆش ده‌وێت و ئه‌مه‌ بۆ من زۆر گرینگه‌ که‌ جه‌نابتی خۆش ده‌وێت. به‌ش به‌ حاڵی خۆم هه‌ر که‌س که‌ جه‌نابتی خۆش ده‌وێت، ریزی تایبه‌تی هه‌یه‌ لای من . دیاره‌ پێویسته‌ که‌ عه‌رزتان بکه‌م که‌ من چاوه‌ڕوانی هیچ مه‌سئوولیه‌ت یان پله‌و پایه‌م له‌ حیزب دا نیه‌ که‌ له‌ به‌ر ئه‌وه‌ ته‌عریفی جه‌نابتان بکه‌م. چونکه‌ پێم وایه‌ هیچ که‌مبوودم نیه‌ ،کۆره‌که‌م 5 ساڵه‌ موهه‌ندیسه‌ ،کچه‌که‌م بوه‌ته‌ موهه‌ندیس و کار ده‌کات ،خێزانم کاری باشی هه‌یه‌ و بۆ خۆشم ئێستا ساڵێکه‌ له‌ گه‌ڵ وه‌زاره‌تی موهاجره‌ت کار ده‌که‌م و وه‌زعی ماڵیم له‌و پاڕی باشی دایه‌ و له‌ سایه‌ی خودا و لوتفی جه‌نابتان، لای خه‌ڵک جێگای باوه‌ڕم و هیچ نیازاێکم نیه‌ . به‌لام تا دواهه‌ناسه‌م شانازی به‌ حیزبه‌وه‌ ده‌که‌م و کاری بۆ ده‌که‌م له‌ هه‌ر پۆستێک دا بم. که‌ دیاره‌ هه‌ر 5 ڕۆژ له‌مه‌و پێش به‌ باشداری به‌رێز کاک سادق زه‌رزا ، له‌ لایه‌ن هه‌موو هاوڕێیانی ئوسترالیاوه‌، دووباره‌ وه‌ک به‌ر پرسی کۆمیته‌ی ئوسترالیا ، هه‌ڵ بژێردرام و له‌م باره‌شه‌وه‌ هیچ که‌مبوودێکم نیه‌ .برای گه‌وره‌م من ئێستا 50 ساڵ ته‌مه‌نم هه‌یه‌ و زۆر باش ده‌زانم کێ بۆ حیزب سه‌ربازه‌ و کێ سه‌رباره‌. من قه‌ت له‌ بیرم ناچێت که‌ ته‌شریفت هێنا به‌غدا و له‌ خزمه‌تت دا هاتم بۆ ئه‌وه‌ی کراسێک بکڕی بۆ خۆت . چه‌ند کراست هه‌ڵ گرت که‌ پێت جوان بوو، به‌ڵام که‌ چاوت له‌ قیمه‌ته‌که‌یان ده‌کرد، دات ده‌نایه‌وه‌ و له‌ ئاخر دا هیچت نه‌کڕی .سکرتێری حیزبیش بووی . ئه‌مه‌ بۆ من بوو ده‌رسێکی گه‌وره‌ .بوو به‌ یه‌کێک له‌ میعیاره‌کانی ناسینی جه‌نابتان. ئه‌مه‌م له‌ سه‌دان جێگا باس کردوه‌ ، بۆیه‌ به‌ دڵه‌وه‌ خۆشم ده‌وێ و سانازیتان پێوه‌ ده‌که‌م .

کاک میرۆ له‌ ده‌ره‌وه‌ی وڵات جێگای ره‌زامه‌ندیی زۆربه‌ی خه‌ڵکانی حیزبه‌ ، ئینسانێکی به‌ شه‌خسیه‌ت ،خاکی، ڕوح سووک، ئه‌داڵی حیزبه‌. بۆیه‌ دانی به‌رپرسیایه‌تی گه‌وره‌ تر بۆ کاک میرۆ، به‌ قازانجی حیزبه‌.

کاک ئاسۆ هه‌ر چه‌ند که‌ گه‌نجه‌ و که‌م ئه‌زموون، به‌ڵام کوڕیکی حیزبی و سادق و کارکه‌ره‌.

کاک عه‌لی پوور ئامان، ئینسانێکی حیزبی و به‌ ئوسوول و ته‌شکیلاتی و به‌ که‌لکه‌ بۆ حیزب.

کاک خوسره‌و عه‌بدوڵڵاهی ، عه‌وداڵی حیزبه‌ و خۆشه‌ویستی به‌ده‌نه‌ی حیزبه‌ له‌ ده‌ره‌وه‌ و جێگای متمانه‌ و باوه‌ڕی هه‌موانه‌.

ببووره‌ که‌ دێمه‌ سه‌ر کاک حه‌سه‌نی شه‌ره‌فی که‌ جێگری سکرتێره‌ و هیوام وایه‌ قه‌ت نه‌بێته‌ سکرتێر. کاک حه‌سه‌ن ئینسانێکی لێزان، دیپلۆمات، زیره‌ک، ئاگایه‌. له‌وه‌ دا که‌س شکی نیه‌. به‌لام به‌ داخه‌وه‌ ساحه‌ب هه‌ڵوێست نیه‌ له‌ به‌رانبه‌ر هاوڕێیانی مه‌سئوول دا به‌ تایبه‌ت کاک حه‌مه‌نه‌زیف و کاک ته‌یموور. هه‌ر وه‌ک له‌ به‌رانبه‌ر مامۆستا حه‌ییاکیش دا زۆر که‌م برشت و بێ زاکوون بوو. هه‌ر بۆیه‌ داواتان لێ ده‌که‌م زۆر ئاگادار بن که‌ کاک حه‌سه‌ن بۆ جێگری سکرتێر نابێت. به‌ڵام ده‌توانن وه‌کوو وته‌بێژی حیزب ئیعتیمادی پێ بفه‌رموون، چونکه‌ زۆر دیپلۆمات و نوکته‌ سه‌نجه‌ .به‌ جۆرێک که‌ هیچ کات نوقته‌ زه‌عف نادات و زۆر زیره‌ک و به‌توانایه‌ له‌و بواره‌دا. بمبووره‌ که‌ خه‌ریکم له‌ به‌ڕه‌ی خۆم زیاتر پێ راده‌کێشم . به‌لام .وه‌کوو خزمه‌تکاره‌که‌ی سمایل ئاغای شکاکم لێ هاتوه‌ که‌ نه‌یده‌توانی شتی ناحه‌ق بسه‌لمێنێ.


سه‌ید برایمی هاشمی ئینسانێکی قابلی ئیعتیماده‌ ا بۆ پێ سپاردنی پۆستی گه‌وره‌ ده‌بێت . هه‌ر وه‌ها تا ئه‌و جێگه‌ من بزانم جه‌ نابتی خۆش ده‌وێ و بۆ حیزب ماڵه‌.

کاک لوقمانی مێهفه‌ر ئینسانێکی خاکی و دڵسۆز و بێ فرت و فێڵه‌ و به‌ بروای من بۆ پێ ئه‌سپاردنی پۆستی گه‌وره‌ ده‌بێت و پێم وایه‌ بۆ ئه‌وه‌ ده‌بێت پشتی پێ بسپێرن. دیاره‌ له‌گه‌ڵ کاک لوقمان و کاک سه‌ید برایم پێوه‌ندیم نیه‌ و ئه‌مه‌ وه‌کوو ئه‌زموونی ڕابردوویه‌ که‌ عه‌رزتان ده‌که‌م.

کاک مسته‌فا گیان ،دیسان بمبووره‌ که‌ پێ له‌ به‌ڕه‌ی خۆم زیاتر ڕاده‌کێشم. به‌ڵام وه‌ک شاگردێکی چکۆڵه‌ی خۆت، چه‌ند پێشنیارێکم هه‌یه‌ بۆتان؛


پێم وایه‌ ئه‌وانه‌ی که‌ پسپۆڕی یان هه‌یه‌ له‌ هه‌ر بوارێکدا، وه‌کوو موشاویری خۆت که‌ڵکیان لێ وه‌ربگری. ئه‌م موشاویرانه‌ شه‌رت نیه‌ ئه‌ندامی ڕێبه‌رایه‌تی بن. به‌لام ده‌توانن وه‌کوو موشاویری تایبه‌تی خۆتان که‌ڵکیان لێ وه‌ربگری.هه‌ر ئه‌وه‌ی که‌ کاک مه‌سعوود بارزانی ده‌یکات. خۆت به‌ شتی جوزئی یه‌وه‌ خه‌ریک مه‌که‌ و ئه‌م شتانه‌ بسپێره‌ به‌ که‌سانی خواره‌وه‌تر و جێگای متمانه‌ بۆ ئه‌وه‌ی کاتی پێویستتان هه‌بێت بۆ تێفکرین و هه‌روه‌ها پشووی خۆتان.

کاک … بارزانی ،مه‌سئوولی پارتی دیموکراته‌ له‌ … و خزمی کاک مه‌سعووده‌ و زۆر له‌ من نزیکه‌ ،تکایه‌ هه‌ر کاتێک به‌ پێویستت زانی که‌ پێویستمان به‌ یارمه‌تیی پارتی یه‌، ئاگادارم بفه‌رموو تا له‌ ڕیگای نا راسته‌وه‌ خۆوه‌ ئه‌م کاره‌ له‌ ڕیگای کاک فکری یه‌ بکه‌ین.


برای گه‌وره‌م، پرسیارێکی له‌ مێژینه‌م هه‌یه‌ که‌ پێم خۆشه‌ وه‌ڵامم بده‌یه‌وه‌ .

بۆخۆتان ده‌زانن که‌ عه‌شیره‌تی فه‌یزوڵڵا به‌گی هه‌تا ئاخر له‌ گه‌ڵ پێشه‌وا و حکوومه‌تی کوردستان مانه‌وه‌ و به‌و سوێندانه‌ی که‌ خواردبوویان، وه‌فادار مانه‌وه‌ و خه‌یانه‌تیان به‌ کۆمار نه‌کرد و ئه‌مه‌یان به‌ خوێنی خۆیان سه‌لماند و 11 نه‌فه‌ر له‌ سه‌ردارانی ئه‌م خێڵه‌ به‌ سه‌ر به‌رزی یه‌وه‌ چوونه‌ سه‌ر په‌تکی سێداره‌ و خۆیان کرده‌ قوربانیی خاکی کوردستان و ڕێبازی پێشه‌ وا، به‌ڵام به‌ داخه‌وه‌ له‌ لایه‌ن حیزبه‌وه‌ هیچ به‌هایه‌کی ئه‌وتۆیان پێ نادرێت. ئایا حه‌ق نیه‌ ڕۆژێک بۆ قه‌درزانی له‌و هه‌موو فه‌دا کاریانه‌ له‌ لایه‌ن حیزبه‌وه‌ بۆیان دیاری بکرێت؟

ئایا ئه‌مانه‌ له‌ سه‌ردارانی به‌ ئه‌مه‌گی کورد نه‌بوون؟ بۆ هه‌ر باسیان ناکریت و هیچ باس و خواسیان نیه‌؟تکایه‌ به‌ بێ ته‌عاروف وه‌ڵامی ئه‌م پرسیاره‌م بده‌نه‌وه‌ .


برای گه‌وره‌م هیوادارم زۆرم سه‌ر نه‌یه‌ساندبێتی و توانیتم هه‌ندێک یارمه‌تیتانم کردبێت. برگ سبزیست تحفه درویشچه‌ کند بینوا جز این ندارد.


ده‌سته‌کانتان ماچ ده‌که‌م و به‌ هیوام تا جه‌نابتان ماون سکرتێری ئه‌م حیزبه‌ بن و حیزب نه‌که‌وێته‌ ده‌ست ئینسانه‌ هه‌ل په‌رست و خۆ به‌زل زان و قازانج په‌ره‌سته‌کان.

جاریکی دیکه‌ داوای له‌ش ساغی و سه‌رکه‌وتنی گه‌له‌که‌مان له‌ رێگای پته‌وی و لێبڕاوی و خۆنه‌ویستیی جه‌نابتتان دا.


برای چکۆڵه‌ت

…-------------------------

بە راستی کاک … من نازانم چلۆن جوابی ئەو هەموو چاکە و خزمەتەی جەنابتان بدەمەوە. هەمووی نووسراوەکانم ورد ورد خوێندەوە و یەک دنیا شتی نەزانراوم وەرگرت. بە راستی جەنابتان وەکوو کتێبێکی قەدیمی پڕن لە شتی بە نرخ. لە سەر ئەز هاوڕێیانەی کە باست کردوون هەندێک شت دەزانم بەڵام لە بەر بەرژەوەندی حیزب نەمویستوە راستەوخۆ شتەکە مەترەح بکەم چونکە لەوانەیە ببێ بە کێشەیەکی گەورە و دواتر هەر دەبێ خۆ بەوانەوە خەریک بکەین. بەڵام خۆ ناکرێ هەموو حیزب باجی ئەو چەند کەسە بدا. دەبێ لە خاڵێکەوە دەست پێ بکەین. لە سەر پێشنیارەکانیش بە چاوان حەتمەن موتالعەیان دەکەم و هەوڵ دەدەم ئەوەندەی ئیمکانی هەیە و بۆم دەکرێ بیانگونجێنم.بە هەر حاڵ یەک دنیا سپاس و خۆشەویستی بۆ جەنابتان و هەموو بنەماڵەکەتان.هیوادارم بەردەوام لە پێوەندی دابینکاتێکی خۆش

 

 
 
 




برای گه‌وه‌ره‌م کاک مسته‌فا گیان سڵاوی پڕ له‌ ڕێزم قه‌بووڵ بفه‌رموون

سپاس له‌و هه‌موو موحیبه‌ته‌ی که‌ له‌ گه‌ڵ منتان هه‌بوه‌ و هه‌یه‌ و هیوادارم شایسته‌ی ئه‌وه‌ بم .

برای گه‌وره‌مان، من له‌سه‌رم بوو هه‌ندێک زانیاریم که‌ هه‌یه‌ بیگه‌نمه‌ خزمه‌تتان. دیاره‌ هه‌ر وه‌ک بۆ خۆتان فه‌رمووتانه‌، ڕه‌نگه‌ چاره‌سه‌ر کردنی ئه‌و شتانه‌ که‌ عه‌رزم کردی به‌ شێوه‌یه‌کی به‌ په‌له‌ ناکرێ و ره‌نگه‌ دژکرده‌وه‌که‌ی زۆر هاسان نه‌بێت.

به‌ڵام ئه‌وانه‌م عه‌رز کردی که‌ بۆ داهاتوو ئه‌و شتانه‌ یارمه‌تی ده‌رتان بن که‌ بتوانن به‌ شێوه‌یه‌کی له‌سه‌خۆ و یه‌ک به‌ یه‌ک بتوانن چاره‌ سه‌ری بفه‌رموون .

کاک مسته‌فا گیان 2 پێشنیاری دیکه‌شم هه‌یه‌ که‌ عه‌رزتان بکه‌م؛

1_ زۆر زۆر ئاگاتان له‌ خۆتان بێت و مه‌سه‌له‌ ئه‌منیه‌تی یه‌کان به‌ شێوه‌یه‌کی ورد له‌ به‌ر چاو بگرن و بڕوا به‌ هه‌موو که‌س مه‌که‌ن. وا بکه‌ن که‌ ئه‌و که‌سانه‌ی که‌ ئیسکۆرتی جه‌نابتانن . بۆ خۆت بیان ناسی و ئیعمادیان وه‌ربگری. به‌ تایبه‌ت له‌ پێشمه‌رگه‌ی تازه‌ و موجه‌رره‌د خۆ بپارێزه‌ و وا بکه‌ن که‌ ئسکۆرته‌کانتان قه‌دیمی و به‌ تایبه‌ت ساحه‌بی ژن و منداڵ بن، ریژیم جه‌نابتان ده‌ناسێ و خوا نه‌خواسته‌ وه‌کوو شه‌هید قاسملوو و شه‌هید دوکتۆر شه‌ره‌فکه‌ندی ،که‌م ته‌رخه‌م مه‌بن و زۆر به‌ وردی و به‌ دیقه‌ته‌وه‌ ئیسکۆرته‌کانتان هه‌ڵ بژێرن.

هه‌دیه‌ و دیاری و شتی له‌و بابه‌ته‌ ،تا کاتێک به‌ ته‌واوی له‌ نێره‌ر و چۆنیه‌تی ناردنه‌که‌ی ئاگادار

 

 

 

 


+ نوشته شده در 12 / 4 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

نامه رسیده از یکی از اعضای دفترسیاسی حدکا دررابطه با رامبود لطف پوری

دوستان عزیز همانگونه که اطلاع دارید این وبلاگ آمادگی خود را پخش نظرات و مطالب دوستان درداخل هردو جناح دمکرات اعلام نموده بود و دراین راستا نظرات خصوصی زیادی را هم از طریق وبلاگ و هم از طریق ایمیل دریافت نمودیم که از تک تک افرادی که نظراتشان بصورت علمی و درچارچوب شئونات اخلاقی و رسانه ای بوده تشکر نمائیم اما ازاینکه همه نظرات را پخش نمیکنیم نعذرت خواهی می نمائیم اما به اطلاع میرساند که نظرات و مطالبشان در آرشیو وبلاگ محفوظ بوده و درجای خود به بیان آنها میپردازیم.اما دربین سیل نظرات ارسال شده برای این وبلاگ یکی از نظرات که بیشترازبقیه جالب توجه بود ازطرف یکی از دفقای دفتر سیاسی حدکا بود که دررابطه با رامبود لطف پوری و ارتباطش با حدکا از خیلی وقت پیش صحبت به میان آورده بود درزیر متن این نظر را برای شما عزیزان پخش می نمائیم و امیداواریم که صاحب نظران راستین در این زمینه به بیان ناگفته ها بپردازند(البته این نظر به کوردی برایمان ارسال شده که ما عین آنرا به فارسی برگردانده ایم):

سلام به شما مدیریت وبلاگ که دراین چندروز اطلاع رسانی قابل توجهی را دررابطه با ادغام تعدادی از رفقای سابقمان در حزب دمکرات کردستان ایران حزب پیشاهنگ مبارزات خلق کورد داشته اید البته دراین بین انتقاداتی هم به اخبارتان دراین زمینه وارد است مانند انتشار نامه تعدادی از کادرها و پیشمرگان حدک خطاب به حدکا و به مبارزه طلبی ایشان علیه ما که امروز نمیخواهم بیشتر ازاین وارداین قضیه شوم وپاسخی درخور برای رفقای سابق حدک بدهم بلکه بیشتر میخواهم در مورد شخص رامبود لطف پوری و ارتباطش با حدکا از مدتهای قبل صحبت کنم.من بعنوان یکی از اعضای دفترسیاسی حدک که از نزدیک شاهد برخی رفتارهای پنهانی و محرمانه تعدادی از دوستان بلندپایه درحدکا بوده ام(که ازذکر نام این افراد خودداری میکند)که چگونه و با چه طرحهایی از مدتها قبل با رامبودلطف پوری و تعدادی دیگراز افراد حدک ارتباط برقرار نموده تا درداخل حدک برای ما حزب مادر کارکنند.برای نمونه به فرستادن رابطهایمان نزد کاک رامبود اشاره مینمایم که چگونه و از چه راههایی توانستیم بر حدک غالب شویم و تعدادی از اعضای آنها را به خدمت خود درآوریم.حدوداً از چندهفته قبل از تشکیل کنگره15حدک ما برای آغاز نقشه هایمان وارد عمل شدیم و شخصی که اتفاقاً حزبی هم نبود بصورت کاملاً محرمانه نزد رامبود فرستاده شد و به تدریج اما در مدت فوق العاده کوتاهی که حتی تصورش را هم نمیتوانستیم بکنیم توانستیم افکار رامبود را دوباره بسمت مسائلی جلب نمائیم که برای خودش هم جالب بود کم کم ما هم ازطریق شبهه افکتی درافکارش و تطمیعهای جزئی توانستیم بصورت کامل ایشان را بسمت خود و برای پیشبرداهداف از قبل تعیین شده که همانا تضعیف اساسی حدک در نزد مردم و سایر احزاب دیگربود بکشانیم.ما دقیقاً میدانستیم که رامبود و افراددیگر چه میخواستند و حدک به آنها نمیداد ولی ما تطمیع ها را شفاف تر و لذت بخش تر برای افراد موردنظر رو میکردیم.بهرحال طوری شدکه متاسفانه رامبود در کنگره رای نیاورد و تقریباً برخی از معادلات ما بهم خورد اما دریافتیم که از راههای دیگری هم میشود برای حدک ایجاد مزاحمت نمود و لااقل مدتی آنها را مشغول خنثی نمودن این کارها نمائیم که در واقع موفق هم بودیم.اما آنچه که در این چندروز اخیر زیاد مهم نمود پیدا کرده بازگشت رامبود بصورت آشکارا به حدکا بود و آنهم نه به میل مابود و نه رهبری حدکا بلکه چون فعالیتهای رامبود کم کم بسمت لو رفتن اقدامات میرفت و اینکه حدک متوجه ردپای رفتارهای ما علیه خودش شده بود فشارها را برخی ازافرادش نظیر رامبود بیشتر کرده بود و اخیراً هم رامبود را از عضویت در حدک تعلیق کردند واینجا پایان ماموریت رامبود رقم میخورد و فقط مانده بود تا یک مانور تبلیغاتی خوبی راه اندازی شود و وانمود شود که تعدادی از کادر و پیشمرگان حدک به صفوف حدکا برگشته وما هم باآغوشی باز از آنها استقبال می نمائیم.واقعیت کل رویداد فقط این بوده که کاک رامبود فردی دلسوز و کارآمد برای انجام چنین ماموریتهایی بوده و هست و واقعاخدمتی بزرگی به حزب مادر نمود تا لادرها بدانند که از هرنظر نسبت به جریان اصلی عملکرد ضعیف و ناچجیزی داشته و دارند.به امید موفقیتهای بیشتر برای حزب پیشرومبارزات خلق کرد



+ نوشته شده در 7 / 4 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

آیا "حدک" از دست بحرانهای درون حزبی رهایی می یابد؟

رفقای منشعب از حزب دمکرات کوردستان ایران یعنی حزب دمکرات کوردستان زمانی که از جریان اصلی یعنی حدکا جدا شدند شاید خودشان هم هرگز فکر نمیکردند که بحرانهایی کوچک و بزرگ دامنگیرشان شود و بجای سیاست گذاری در امور متفاوت حزبی و غیرحزبی همه انرژی ها را صرف خنثی سازی بحران و اختلافات درونی نمایند.درابتدای امر براساس شعارهای این گروه چنین بنظر میرسید که این عده میخواهند اصلاحات اساسی را درحزب دمکرات پیاده سازند اما از همان فردای روز اعلام انشعاب برایشان معلوم شد که گرداب خودساخته شان چیست اما نمیدانستند به کجا میروند(هرچند الان هم نمیدانند به کجا میروند! و سرانجامشان چیست.عده ای از آنها هرازچندگاهی به فکر ادغام مجدد در جریان اصلی حزب می افتند و تکاپوهای جسته و گریخه ای انجام میدهند اما رهبران اصلی طرفین که صرفاً بفکر منافع شخصی و فردیشان می اندیشند حزب-چه حدکا و چه حدک-را فقط سرپوشی بر حماقتهای خود میدانند زیادهم تمایلی به ادغام و اتحاد مجدد ندارند اینها سالیان زیادی به نام مردم مظلومان غارت و چپاول وناامنی برای این و آن وبانام حزب قاضی سپری کرده و میکنند بدون آنکه کوچکترین اعتقادی به آزادی و دمکراسی و حتی حقوق کورد داشته باشند.برای این حضرات فقط دو چیز مهم است پول و قدرت.بااین حال هنوزهم جوانان کورد را با شعارهای رنگین ولی پوچ فریب میدهند و مانع شکوفایی استعدادها در داخل کوردستان میشوند اصلاًانگار برای اینها بحران و بحران سازی برای کوردها برنامه ایست تمام ناشدنی و تازمانیکه اینان وشاگردان مکتب ثروت زده ایشان تفکرشان برمبنای بحران سازی و بحران جویی باشد مردم کورد روز خوشی را بدلیل وجود نحس شان نخواهد دید.هرچند نگارنده این سطور خود برای مدت زیادی دراین حزب پوشالی بااهداف شخصیِ پوچِ یک عده به اصطلاح رهبرناکارآمد و نادان فعالیت کرده وازنزدیک شاهد بسیاری از رویدادها،اتفاقات اعم از فسادهای اخلاقی و مالی و بی بندوباری سران حزب وحتی بدنه حزب بوده واز این بابت از تمامی کوردها معذرت خواهی میکند اما اکنون رسالتش که همانا شناشاندن چهره واقعی این حزب و سران آن است ودراین امرکوتاهی نخواهد کرد...)

رفقای حدک بعدازانشعاب بیشتربفکر یافتن سرمایه و نیرو برای حزب جدیدشان بودند و در راستای این امر اولین گدایی به سمت اتحادیه میهنی کوردستان عراق شروع شد تا بتوانند تلویزیونی هرچند مختصر دراختیار داشته باشند سپس بفکر جذب نیرو افتادند و برای این کار می بایستی دروغهای رنگ و لعابدار برای فریب جوانان و خصوصاً تحصیلکرده های مان پیدا میکردند که هرچند از لحاظ مالی توانستند با کمکهای یکیتی تاحدودی سروسامان به ظاهرخوبی به حزب بدهند اما از لحاظ جذب نیروی جوان و تحصیلکرده زیاد موفق نشدند و تنها توانستند افراد معدودی را که اکثریت قریب به اتفاقشان قبلاً در حدکا حضور داشتند را جذب نمایند.درهرحال طرف مقابل-یعنی حدکا-هم بیکار ننشست و از حربه ای برای تضعیف بریده ها استفاده نمود که نمونه بسیارنزدیکش تطمیع افرادی نظیر رامبودلطف پوری بااعطای پست و مقام در حدکا به شرط جداشدن از حدک و مشکل آفرینی در حدک بود.شاید بتوان گفت که جریان حدکا در زمینه تضعیف هرچه بیشتر حدک در زمینه های متفاوت اقدامات درخورتوجه تری را باتوجه به نتایج بدست آمده انجام داده باشد؛اتاق فکر حدکا متشکل از حمه نظیف وحسن و شرفی به عنوان هسته اصلی این تفکر درداخل حدکا معتقد بودند از هرآن چیزی که حدک به خاطرش  از ما شده بایستی همانرا درحدک رشددهیم که نمودهای بارزی برای بی اساس بودن انشعاب و شعارهای انشعابیون باشد و دراین مورد هم نمونه اش منطقه گرایی بود که در حدکا وجود داشت و ظاهراً یکی از دلایل انشعابیون وجود منطقه گرایی افراطی در حدکا بود که اتفاقاً به لطف حمه و نظیف و کاک حسن این امر شامل حال حدک نیز شد و منطقه گرایی را چنان رشد دادند که ما در کنگره15وحتی قبل و بعد از آن هم بخوبی شاهد وجود این پدیده در حدک هستیم.به هرحال ما بحرانهای زیادی را در این جریان منشعب در طی چند سال گذشته شاهد بوده ایم که مخاطبان عزیز بهتر در جریان این امور می باشند و لازم به یادآوری نسیت.

اکنون چندروزی است تعدادی از افراد معترض در حدک به حدکا برگشته و مورد تشویق سران حدکا و هجمه های بی پایان رفقای حدک علیه این افراد و رهبران حدکا هستیم و در همین زمینه هم تعدادی از کادرها و پیشمرگان حدک نامه ای هشدارآمیز را خطاب به حدکا برای ما ارسال نموده اند-که دراینجا هم ازاین رفقا تشکر می نمایم-وحتی تشکیلات سیاسی نظامی حدک علیه این اقدام دفترسیاسی حدکا رسماً بیانیه صادر نموده و این اقدام را تبلیغات سوء علیه حدک میداند و از طرفی همین اقدام را موجب شکوفایی هرچه بیشتر حدک می شمارد!!!درروزهای آینده ما قطعاً شاهد درگیری های رسانه ای و نرم طرفین باهم خواهیم بود ولی دراینجا جا دارد از تمامی دوستان دعوت نمائیم که این وبلاگ باآغوشی باز از انتشار مطالب در این زمینه و از هردو طرف البته بارعایت شئونات اخلاقی درخور این رسانه می باشد.



+ نوشته شده در 3 / 4 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

اظهارات جمعی از رفقای حدک علیه حدکا:ما قسم حضرت عباس را قبول كنيم يا دم خروس را؟

توجه مخاطبان عزیز را به ایمیلی که از طرف تعدادی از رفقایمان در حزب دمکرات کوردستان خطاب به حدکا دریافت کرده ایم جلب می نمائیم.البته ما از ذکر نام و مشخصات این رفقا به دلایل امنیتی چشم پوشی می نمائیم ولی مشخصات این رفقا در آرشیو این وبلاگ محفوظ خواهد ماند وما به نوبه خود از حسن انتخاب و توجه این دوستان به مدیریت این وبلاگ کمال تشکر را داریم و امیدواریم کماکان ما را از خبرات درون حزب مطلع سازند:

بدینوسیله به اطلاع مدیریت وبلاگtarikereکه زمانی ایشان همرزم و همسنگر مابودند و امروز به نحوی دیگر به مبارزاتشان ادامه میدهند میرسانیم که همانطوریکه اطلاع دارید در چندماه اخیر به کرٌات از جانب دبیرکل حدکا و یا افرادمسئول در تشکیلات متفاوت حدکا سخنانی مبنی بر وجود تمایلات برای اتحاد دوباره هردو جناح دمکرات پخش گردید و ما هم ابتدای امر این حادثه را به فال نیک گرفتیم و همیشه در جواب چنین اظهاراتی اعلام آمادگی برای مذاکره بر سر اتحاد و نحوه اتحاد کرده ایم ما همچنانکه مردم کورد اطلاع دارند این وقایع تنها و صرفاً حرفهایی بوده برای فریب مجدد افکار عمومی و مقصر جلوه دادن ما(یعنی حزب دمکرات کوردستان).و در همین زمینه توطئه های مکرر حدکا از طرق مختلف برای به زانو درآوردن حرکت رفورم در حزب دمکرات کوردستان ایران که نمونه بارز آن پیدایش حزب دمکرات کوردستان بود به انواع متفاوت و در زمانهای گوناگون نمود پیدا کرد و نمونه اخیرآن فریب تعدادی از افراد حدک باتطمیعهای گوناگون که منجر به پیدایش گروه دوسه نفره هه لویست شد و اکنون حدکا رسماً اعلام نموده که به این افراد-اعضای دو سه نفره هه لویست که به حدکا رجوع کرده اند-پست و مقام داده خواهد شد و این گواهی بر ادعای دیرین ما در حزب دمکرات کوردستان است که حدکا همیشه برعلیه حدک مشغول توطئه و تفرقه اندازی در صفوف ما بوده و هست.لذا از این طریق اعلام می نمائیم که قطعاً اعمالی از این دست را بی پاسخ نخواهیم گذاشت و به طرقی متفاوت مقابله به مثل می نمائیم.

جمعی از کادروپیشمرگان حزب دمکرات کوردستان22/6/2012



+ نوشته شده در 1 / 4 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


ده نگێکی جیاواز له ناو حیزبی دێموکرات صدایی متفاوت از درون حزب دمکرات

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 156
تعداد آنلاین : 1


خدمات وبلاگ نویسان
قالب وبلاگ - یاس تم

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ tarikere محفوظ می باشد.
قالب وبلاگ - بازی آنلاین - طراحی سایت

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب