صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

تماس بانویسنده ازطریق ایمیل:tarikeredemokrat@yahoo.com


هجری دبیرکل منتخب و مهندسی انتخابات

دیارونادیار:همانطور که در مطالب پیشین سایت به اطلاع خوانندگان محترم رسید، کنگره 15 حزب دمکرات کردستان ایران که تا ساعات حدود 2:30 بامداد روز جمعه 14 مهرماه به طول انجامید سرانجام با انتخاباتی مهندسی شده از جانب شخص مصطفی هجری به پابان رسید. از آن روز شاهد سیل ارسال خبر های مختلف از حواشی کنگره از جانب خوانندگان محترم سایت و شرکت کنندگان در کنگره هستیم که دیار و نادیار بر خود فرض می داند به جهت اطلاع رسانی شفاف، در اسرع وقت این حواشی را بازتاب دهد! در این قسمت توجه شما خوانندگان محترم را به سومین بخش از اخبار حواشی کنگره جلب می نماییم!

 

 

 

 1-   دکتر عبدولا حجاب، ابراهیم لاجانی و محی الدین پالانی  به علت بالا گرفتن اختلافات، اهانت های مکرر و نقض قوانین از جانب هجری و طیف شمال عراق و در مخالفت با طرح مهندسی شده هجری در انتصاب اعضای کمیته خارج به عنوان اعضای کمیته مرکزی و علی البدل، دو روز پیش از پایان کنگره، کنگره را ترک و تحریم نمودند. بنابراین آمار کسانی که در کنگره حق رأی داشتند، عملاً به 139 نفر رسیده است.

2-   بیشترین تعداد آراء مربوط به حسن شرفی با 115 رأی بوده و پس از او هجری با 113رأی نفر دوم، چکو رحیمی با 110رأی نفر سوم، رامبد لطف پوری با 93 رأی نفر چهارم! عمر غلامعلی، رستم جهانگیری، کاوه جوانمردی و تیمور مصطفائی هر یک با 88 رأی در رتبه های بعدی قرار گرفتند!

3-   آراء دو نفر بسیار جالب است : کاوه بهرامی با 79 رأی و محمد نظیف قادری با 70 رأی آخرین نفری بود که با تقلب یک رأی در دور اول انتخاب شد. فکرش را بکنید! علی رغم اینکه شرکت کنندگان در کنگره دست چین شده هجری، نظیف قادری و بهرامی بودند، حمه نظیف یعنی عضو دفتر سیاسی و کسی که ادعای دبیر کلی داشت، با تقلب در مرحله اول رأی آورده و به عنوان آخرین نفر انتخاب شد. نکته جالب دوم اینکه رامبد لطف پوری در رتبه چهارم و بیش از کاوه بهرامی رأی آورده است. از این پس باید او هوای کاوه را داشته باشد.

4-   سوال این است آیا این ترکیب دفتر سیاسی به حق است : حمه نظیف 70رأی؟ تیمور88 رأی؟ به نظر دیار و نادیار جای افرادی نظیر رامبد لطف پوری با 93 رأی یا حداقل چکو رحیمی با 110 رأی در دفتر سیاسی خالی است!

5-      به نظر شما دبیرکلی حق کیست؟ مصطفی هجری با 113 رأی یا حسن شرفی با 115 رأی؟

6-   علی رغم شعارهای حزب در خصوص حقوق زنان تنها 6% شرکت کنندگان در کنگره را زنان تشکیل می دادند. تعداد آنها در کمیته مرکزی را که خودتان بهتر می دانید!

7-    سال های گذشته راپورت کنگره را ملاعبداله حسن زاده تهیه می کرد، دوره قبلی کنگره 14 به علت انشعاب و از طرفی بیسواد بودن هجری و دیگر اعضای دفتر سیاسی، راپورت کنگره را کریم پرویزی و عرفان رهنمون تهیه کردند! اما بشنوید که اینبار که در کمال ناباوری و سرافکندگی و برای اینکه اختلاف ایجاد نشود و گزک دست کریم پرویزی ندهند و آقایان قادری و بهرامی با کریم پرویزی مخالف بودند، به علت پیدا نشدن فرد با سواد و مورد قبول در حزب راپورت کنگره ابتدا توسط میرو علیار تهیه و سپس با همکاری بهزاد خوشحالی و یکی از اعضای کومله مهتدی تهیه و تکمیل شده و برای اینکه گند کار بالا نیاید در شب قبل از برگزاری میان اعضا تقسیم شد در صورتی که می بایست حداقل 72 ساعت قبل از کنگره تقدیم اعضا می شد. این امر اعتراض همگان را در پی داشته است. آری راپورت کمیته مرکزی حزب دمکرات با ادعای بیش از 60 سال سابقه توسط کومله تهیه می شود!!!



نظرات شما عزیزان:

kami
ساعت19:06---30 مهر 1391
گوره باباش

Mohammad
ساعت20:07---22 مهر 1391
Cha estileki has

سحر
ساعت15:36---21 مهر 1391
har bji aw dabir kola tak amrt namene mcha bokhoto shoglt

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



+ نوشته شده در 17 / 7 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


ده نگێکی جیاواز له ناو حیزبی دێموکرات صدایی متفاوت از درون حزب دمکرات

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 169
بازدید دیروز : 126
بازدید هفته : 443
بازدید ماه : 435
بازدید کل : 220066
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 156
تعداد آنلاین : 1


خدمات وبلاگ نویسان
قالب وبلاگ - یاس تم

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ tarikere محفوظ می باشد.
قالب وبلاگ - بازی آنلاین - طراحی سایت

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب