صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

تماس بانویسنده ازطریق ایمیل:tarikeredemokrat@yahoo.com


جعل و تقلب در انتشار بیانیه و درج امضاء از سوی برخی گروههای سیاسی کُرد

با انتشار تفاهم نامه دو گروه سیاسی کومله زحمت کشان و حزب دموکرات کردستان ایران،واکنش های تند و منفی در خصوص بیانیه مزبور از سوی جامعه کردی و احزاب و گروه های ایرانی نشان داده شد.

درگیری های این دو حزب کشته های زیادی در کردستان بجا گذاشته است. بیش از نیمی از قربانیان این دو گروه سیاسی متشکل از مردم کرد منطقه بودند، بنابراین طبیعی بود که چنین اتحادی از سوی مردم ایران و کردستان با عدم استقبال روبرو گردد.

از سوی دیگر با اوج گرفتن واکنش های منفی، برخی از رسانه هایی که علنا از گروه های مسلح و تروریست حمایت به عمل می آورند با انتشار بیانیه ای تحت عنوان “بیانیه دهها تن از نویسندگان و فعالان کرد” با امضاهای جعلی و نام های ساختگی تلاش کردند تا چتر حمایت توده ای بر این توافق نامه بگسترانند.

در بین امضاهای جعلی این بیانیه نام نماینده دور ششم مجلش ، عبدالله سهرابی نیز به چشم می خورد. عبدالله سهرابی در گفتگو با سایت خبری-تحلیلی کردها تایید و امضای این بیانیه از سوی خود را رد نمود و اظهار داشت که نام وی بدون اطلاع و هماهنگی در این بیانیه درج شده است. وی به سایت کردها گفت که نسبت به مضمون و محتوای این بیانیه اعتراض داشته و در صفحات فیس بوک و گوگول پلاس نیز این تکذیبه را درج نموده است.

عبدالله سهرابی همچنین با انتقاد از اپوزیسیون اظهار داشت که نابه سامانی ها و کاستی های موجود در مناطق غرب کشور باید مورد توجه جدی قرار بگیرد تا محرومیت ها و تبعیض های موجود رفع گردد.

این بیانیه جعلی که نخستین بار از سوی سایت nns.roj منتشر گردید مدعی بود حاوی دیدگاه حدود صد نفر از نویسندگان و روشنفکران کرد می باشد. ولی با بررسی و دقت بیشتر در امضاهای درج شده در آن، به نکات مهمی می توان پی برد. نخست این که شمار زیادی از نام های درج شده در این بیانیه نام های مستعار و ساختگی بودند، دوم نام برخی از چهره های شناخته شده بدون هماهنگی و اطلاع آنها درج شده بود، سوم محل اقامت امضاء کنندگان مجهول الهویه خارج از ایران ذکر شده بود.

امید است، رسانه ها و فعالان سیاسی که خود سعی می کنند خود را نماینده مردم کرد وانمود نمایند، بعد از این به شعور و فهم کردها احترام بیشتری گذاشته و با فعالیت های و اقدامات نمایشی و تحریک آمیز زمینه را برای تشنج و تنش مهیا نسازند.



نظرات شما عزیزان:

wwwwwwwwww
ساعت23:27---5 مهر 1391
خب معلومه که این وطن فروشان وقتی به وطن فروشی شرم نداشته باشند در جعل و تقلب که اصلاً کم نخواهند آورد.ننگ بر تمامی وطن فروشان خائن که همیشه اسم مردم کرد را بد جلوه داده اند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



+ نوشته شده در 5 / 7 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


ده نگێکی جیاواز له ناو حیزبی دێموکرات صدایی متفاوت از درون حزب دمکرات

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 251
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 219874
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 156
تعداد آنلاین : 1


خدمات وبلاگ نویسان
قالب وبلاگ - یاس تم

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ tarikere محفوظ می باشد.
قالب وبلاگ - بازی آنلاین - طراحی سایت

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب