خانه | پست الکترونیک | آرشیو

صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

تماس بانویسنده ازطریق ایمیل:tarikeredemokrat@yahoo.com


تبلیغات برای "دیارونادیار"در داخل"حدک" و "حدکا"

چند روز پیش از طریق دوستانمان در داخل "حدک" و "حدکا" خبری مبنی بر پخش تراکتهای تبلیغاتی برای سایت مشهور "دیارونادیار" برایمان ارسال شد که آنموقع از صحت و سقم خبر بی اطلاع بودیم و تقریباً اینکار را براساس ادعاهای کمیته امنیت حزب غیرممکن میدیدم.اما امروز طی تماسی ویدئویی از طریق اینترنت که با یکی از افراد سرشناس و قابل اعتماد در داخل حزب-ازهردوجناح-داشتیم درستی خبر را تائید نموده و حتی تراکت تبلغاتی منتشر شده در آن شب را نیز نشان دادند که ما ازهرلحاظ بردرست بودن خبر اطمینان حاصل نمودیم.وهمینجا به این دوستان که چنین اقدام شجاعانه ای را برغم رعب و وحشت کمیته امنیت در میان پیشمرگه ها انجام داده اند درود میفرستیم چراکه با این عمل ابتکاری ضعف و درماندگی روزافزون این کمیته را برملا نمودند و از طرف دیگر نشان دهنده این امر است که اعضا و پیشمرگه ها از استبدادو خفقان موجود در حزب به تنگنا آمده وخواستار برداشتن فشارها برآنان می باشند و چه بسا اگر این فشارآوردنها برداشته شود عده زیادی،حزب را رها نموده وخارج شوند.به امید رهایی دوستان از یوغ و زنجیر کمیته پوشالی امنیت.

 درهمین زمینه سایت "دیارونادیار" هم خبری انتشار داده که عین آن خبر را برای مخاطبان پخش میکنیم.

دیارونادیار:

طبق اخبار رسیده به سایت دیار و نادیار عده ای از هواداران انجمن دیار و نادیار طی یک اقدام ابتکاری در جمعه شب گذشته، در قلعه محل استقرار حزب دمکرات کردستان و همچنین مناطق امیریه و محل استقرار دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران، به صورت خودجوش در چندین نقطه اقدام به پخش کارت های تبلیغاتی دیار و نادیار نموده اند!
گفتنی است انجمن دیار و نادیار این پوسترهای تبلیغاتی را چندین سال پیش و همزمان با ساخت فیلم دیار و نادیار 1 تهیه کرده بود که حتی نمونه آن هم اکنون در آرشیو انجمن دیار و نادیار یافت نمی شود، اما این هواداران خلاق پس از چند سال با درج آدرس سایت و شماره تلفن دیار و نادیار، در پشت این برگه های تبلیغی، آنها را به روز کرده و به طور گسترده در چندین نقطه از محل استقرار حدک و حدکا پخش نمودند.
اما عکس العمل هر دو جناح جالب بوده است:
حدکا : نگهبانان به محض رؤیت، مراتب را به اطلاع چکو رسانده و چکو دستور داده تمامی برگه ها را قبل از طلوع آفتاب جمع آوری نمایند تا کسی بویی از این اقدام نبرد و کاک چکو شدیداً مشغول کار پنهان برای یافتن عوامل این اقدام است! گفتنی است او زیر دستان خود را به خاطر این همه بی خبری توبیخ نموده است!
حدک : کمیته امنیت کلیه نگهبانان را توبیخ و تا کنون 30 نفر ازآنها را تحت بازجویی قرار داده اند. (البته به جز رئیس استعفا داده آنها!!!)
دیار و نادیار از کلیه هواداران خودجوش تشکر و تقاضا می نماید نمونه ای از آن را نیز برای ما ارسال دارند!
به امید رهایی پیشمرگه ها از یوغ ستم، چپاول، باند بازی و رانت خواری سران حزبی!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



+ نوشته شده در 20 / 4 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


ده نگێکی جیاواز له ناو حیزبی دێموکرات صدایی متفاوت از درون حزب دمکرات

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 126
بازدید هفته : 374
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 219997
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 156
تعداد آنلاین : 1


خدمات وبلاگ نویسان
قالب وبلاگ - یاس تم

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ tarikere محفوظ می باشد.
قالب وبلاگ - بازی آنلاین - طراحی سایت

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب