صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

تماس بانویسنده ازطریق ایمیل:tarikeredemokrat@yahoo.com


آغاز جنگ نرم علیه حدک!!!

چندی پیش یکی از سایتهای وابسته به کومله مهتدی موسوم به سایت"به یانی"ظاهراً به دلیل مشکلات مالی تعطیل شداما خبرهای تازه حاکی از آن است که این سایت دوباره شروع بکارخواهد کرد اما به به سبک سیاق سابق بلکه با تفکری دیگر و برای اهدافی جدید.ازجمله این اهداف جنگ رسانه ای-جنگ نرم-که دریک سو حدکا و کومله مهتدی قرار دارد و در سمت دیگر حدک!!!

به گفته سایت دیارونادیار گویا سایت جدید به یانی برای مقابله به مثل بااخبار سایت روژهه لات تایمز-سایت وابسته به جریان انشعابی حزب دمکرات-مجدداً راه اندازی خواهد شد چرا که گویا اخبار و مطالب روژهه لات تایمز سران حدکا و کومله-جریان مهتدی- را سخت پریشان نموده وایشان را بفکر راه چاره انداخته است!در ادامه این مطلب توجه شما خوانندگان عزیز را به عین متن خبر منشترشده سایت دیارونادیار در این زمینه جلب می نمائیم:

برابر اخبار ارسالی خبرنگار دیار و نادیار، مصطفی هجری (دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران) و عبداله مهتدی (دبیرکل کومله) چندی پیش جلسه ای مشترک برگزار نمودند که در این جلسه عبداله مهتدی از خالد عزیزی و سایت های وابسته به آنها (از جمله روژهلات تایمز) ابراز گلایه می نماید.
      هجری در پاسخ گلایه وی او را به خالد عزیزی احاله می دهد که مهتدی در پاسخ می گوید:" با خالد عزیزی هم صحبت کردم! متأسفانه او به جای پذیرش واقعیت ها، پاسخ می دهد که این سایت هیچ وابستگی به ما ندارد و آنها روزنامه نگاران آزاد کردستان هستند!"
 هجری می گوید:" متأسفانه آنها شیوه ناجوانمردانه ای را به کار گرفته اند و گاهی علیه ما نیز مطالبی می زنند که بلافاصله سایت هایی مثل دیار و نادیار آن را بازتاب می دهند و فقط مایه خوشحالی رژیم می شود. البته ما نمی خواهیم مثل آنها ناجوانمردانه جواب بدهیم! اما بد نیست یک سایتی مانند روژهلات تایمز راه اندازی کنیم و به شیوه خودشان پاسخ آنها را بدهیم!"
عبداله مهتدی پاسخ می دهد:" فکر بدی نیست! اتفاقاً من به ذهنم رسیده با همکاری یکدیگر و با استفاده از مطالب شما سایت "به یانی" –صبح- را مجدداً راه اندازی کنیم. این سایت در ظاهر مستقل است اما از طرف یکی از رفقای ما (کاک حسام حیدری) اداره می شد که به علت بحث های مالی آن را تعطیل کردیم. اما الان ضرورت دارد دوباره آن را با نفرات جدیدتر راه اندازی کنیم، نظر شما چیست ؟!"
هجری پاسخ می دهد:" بسیار خوب ما مطالبمان در مورد رفقای سابق را به شما می دهیم که از این سایت منتشر کنید! اما نباید هیچ ردی از ما باشد که اگر اینگونه شود نتیجه معکوس داشته و آبروریزی می شود و آنها هم استفاده تبلیغاتی می کنند!  ضمن اینکه خودما هم بیکار ننشسته و از طریق سایت های دیگر داریم پاسخ لازم را به آنها می دهیم"
   پس از این توافق قرار می شود عبداله مهتدی بحث راه اندازی مجدد این سایت علیه حدک را پیگیری نماید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



+ نوشته شده در 1 / 3 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


ده نگێکی جیاواز له ناو حیزبی دێموکرات صدایی متفاوت از درون حزب دمکرات

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 113
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 219884
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 156
تعداد آنلاین : 1


خدمات وبلاگ نویسان
قالب وبلاگ - یاس تم

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ tarikere محفوظ می باشد.
قالب وبلاگ - بازی آنلاین - طراحی سایت

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب