صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

تماس بانویسنده ازطریق ایمیل:tarikeredemokrat@yahoo.com


آینده روابط حزب دمکرات شاخه عزیزی، با پژاک،فرقه مجاهدین و کومله در پرده ای ابهام

آکام نیوز:حزب دمکرات شاخه عزیزی در آخرین پلنوم خود،چگونگی آینده روابط با پژاک و فرقه مجاهدین را پس از بحث و بررسی که با اختلافاتی روبرو بود به تصویب رساند و بحث چگونگی ارتباط با کومله شاخه مهتدی را به جلسه بعدی دفتر سیاسی موکول نمود.

سرکرده حزب دمکرات با این استدلال که پژاک شاخه از پ.ک.ک بوده و حزب مستقلی نیست اعلام نمود که باید سطح روابط خود را با آن به سطح پایین تری تنزل دهیم در این پلنوم برخی از اعضای حاضر در جلسه نظر به قطع روابط با پژاک داشتند.

یکی از دلایل بسیار مهم قطع روابط این است که حزب از فعالیت پژاک در مناطق کردنشین ایران بشدت ناراضی بوده و آن را رقیبی برای خود و دیگر اپوزیسیون کردی می داند.

در بحث دیلپماسی حزب با سایر احزاب ایرانی، علی رغم اختلاف نظر در دفتر سیاسی و کمیته مرکزی بر ایجاد و احیای روابط با مجاهدین تاکیدشد. البته از سوی مخالفین عزیزی در حزب، عنوان گردید که طی سالهای گذشته، حزب،عضو شورای ملی مقاومت بوده که به دلیل اختلافات بوجود آمده توسط قاسملو و رجوی،حزب از شورای ملی مقاومت اخراج گردید، حال چرا باید روابط با آنها را احیاء کنیم؟

مخالفان احیای روابط حزب با مجاهدین،اظهار داشتند که خالد عزیزی  و محفل او در حزب،مشارکت و نقش فعال مجاهدین در کشتار مردم کردستان عراق که به کردکشی معروف گردید را فراموش کرده اند و از دید او و محفلش، این اقدام جنایت آمیز دیگر کهنه شده است.

به هر شکل ایجاد مجدد ارتباط حزب با مجاهدین ، سیاستهای محفل خالد عزیزی بوده که با اختلاف نظر زیادی در سطح کمیته مرکزی و دفتر سیاسی مواجه بوده است.

به هر ترتیب در این پلنوم مصوب می شود که مصطفی شلماشی از طرف حزب مسئول ارتباط گیری با فرقه مجاهدین شود و تاکید شده هر گونه تماس و ارتباط و نتایج بدست آمده باید از دید رسانه ها و سایتهای خبری مخفی بماند.

و اما در خصوص کومله شاخه مهتدی به صراحت از اشتباهات عبدالله مهتدی در مورد سیاستها و مواضع غلط او و رهبری کومله نسبت به جنبش سبز، انتخابات مجلس و مسائل دیگر بحث گردید و در این رابطه جمعی از اعضای حاضر در پلنوم، مطرح کردند که رهبری کومله اعتراف کرده است که در مسئله انتخابات و همچنین ارتباط با جنبش سبز غافلگیر شده و عجولانه با سران این جنبش و سلطنت طلبان ارتباط گرفته  و تندروی شده است و در حال تجدید نظر می باشد.

در مجموع این مسائل باعث شده که حزب دمکرات شاخه عزیزی در خصوص روابط با کومله شاخه مهتدی احتیاط نموده و در آینده نسبت به سطح و میزان ارتباطات با آن تصمیم گیری نماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



+ نوشته شده در 6 / 2 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


ده نگێکی جیاواز له ناو حیزبی دێموکرات صدایی متفاوت از درون حزب دمکرات

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 155
بازدید دیروز : 126
بازدید هفته : 429
بازدید ماه : 421
بازدید کل : 220052
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 156
تعداد آنلاین : 1


خدمات وبلاگ نویسان
قالب وبلاگ - یاس تم

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ tarikere محفوظ می باشد.
قالب وبلاگ - بازی آنلاین - طراحی سایت

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب