صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

تماس بانویسنده ازطریق ایمیل:tarikeredemokrat@yahoo.com


بی اعتنایی دیگر امریکا به کومله مهتدی و حزب دمکرات

درحالیکه وزارت امورخارجه ایالات متحده امریکا بارها در نشستهای مختلف عنوان نموده که ما برای احزاب کوردی ایران ارزشی قائل نیستیم-به عبارتی رساتر یعنی ما این احزاب را اصلاً قبول نداریم-اما ما شاهد آنیم که این حضرات بارها و بارها در امریکا و انگلیس حضوریافته و به انواع مختلف مورد تمسخر اینان قرار میگیرند.برای نمونه حضور این حضرات در بی بی سی فارسی وصدای امریکای بخش فارسی و در تنگنا قرار دادن این اشخاص از جانب عنایت فانی وسایر مجریان این دو شبکه، با طرح پرسشهایی تخصصی که متاسفانه هجری و عزیزی ومهتدی بارها در این چاله رسانه ای افتاده ونتوانسته اند بخوبی در این شبکه ها ظاهر گشته و حرفهای خود را بیان نمایند و این هم نشانه ضعف بسیار شدید حضرات مکرم!رهبریت این احزاب میباشد.اما جالب اینجاست که این آقایان حتی برای یک بار هم از این مورد تمسخرقرار گرفتنها درس عبرت نگرفته و نمیگیرند که نمونه اخیراین رسوایی های پی درپی حضرات بسیار محترم و دانشمند!مدعی رهبریت کوردستان را در زیرکه به نقل از بولتن نیوز میباشد برای شما عزیزان باخوانی می نمائیم:

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز از واشنگتن هم اکنون در میان تعجب حاضران در سالن روبروی برگزاری اجلاس قمپزیسیون در واشنگتن، عبدالله مهتدی و حزب دمکرات کردستان برای شرکت در اجلاس ضد انقلاب حضور پیدا کرده اند . در این میان نکته جالب توجه اینجاست که معلوم نیست حضور این افراد که از سرکردگان گروهک های بعثی پرورش یافته در دامان صدام هستند در کنار مدعیان دموکراسی و آزادی به چه معناست و از اساس آیا این ها جایگاهی در ایران دارند؟
بنا بر این گزارش سازمان دهی این اجلاس صرفا برای جلب نظر سازمان CIA انجام شده است اما مقامات وزارت خارجه آمریکا و عوامل میز ایران در این وزارتخانه توضیح داده اند  که انرژی و وقت خود را صرف توجه به این افراد نمی کنند .از سوی دیگر مسئولین آمریکایی هم تاکید کرده اند : ظاهرا این اجلاس تنها یک میهمانی است که چند ادم متوهم در خیال خود دارند نخست وزیر ایران می شوند .
اما ظاهرا این توهین ها و اشارات مستقیم و غیر مستقیم تاثیری در ضد انقلاب نداشته و آن ها از هر فرصتی برای گرد هم آیی های بی حاصل و تعیین تکلیف های خیالی برای جمهوری اسلامی استفاده می کنند ولی حضور دو تروریست بعثی در جمع این مدعیان هم در نوع خود قابل توجه است .


نظرات شما عزیزان:

ali emani
ساعت22:28---9 ارديبهشت 1391
اوشم داشی مه منال کرماشانم ولی عقیدم هی جورخوده خدایی عشق کم ارات سایتگد زور باشهپاسخ:زور سپاس ئه رای خووه ت و بیرورات براکه م.هیوام ئه وه سه که سه رکه و توو بیت.سلاو له کرماشان و هه موو کهئه م که سانه ی که به زاراوه ی که لهوری قسه ده که ن.

Mehabad Pestep
ساعت15:13---21 فروردين 1391
هه‌ر چه‌ دشمن کند ،،و خود کنیم چه‌ماند از ما؟؟؟امیدوارم تو هم دهول و بوق پر شوق انان ،،نباشی ای گراداننده‌


پاسخ:منظور شما از آنان کیه؟مابارها اعلام کردیم که مستقلیم و به کسی وابستگی نداریم غیراز مردم خودمون


شلیر
ساعت23:04---20 فروردين 1391
بۆ تاریکەڕێ دێموکرات! لەقاودانی هەر گەندەڵی و خیانتێک باشە بەڵام بەو شەرتەی مەبەستی تایبەتی یا دەستی دوژمنانی کوردی لەپشت نەبێ.
پاسخ:ئایا باشتر وا نییه هه ر تاکه که سی نه کهین به دوژمنی خومان؟ هیوادارم له گه لمانا به ر ده وام بن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



+ نوشته شده در 20 / 1 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


ده نگێکی جیاواز له ناو حیزبی دێموکرات صدایی متفاوت از درون حزب دمکرات

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 126
بازدید هفته : 346
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 219969
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 156
تعداد آنلاین : 1


خدمات وبلاگ نویسان
قالب وبلاگ - یاس تم

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ tarikere محفوظ می باشد.
قالب وبلاگ - بازی آنلاین - طراحی سایت

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب