صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

صدایی دیگر = ده نگێکی جیاواز

تماس بانویسنده ازطریق ایمیل:tarikeredemokrat@yahoo.com


کنگره چهارم حزب دمکرات(طرح هفت ماده ای صدام)-بخش سوم

پس ازاینکه ملاعبدالله ازقرائت هفت ماده ننگین فارغ شد،من به دقت به رفقای دفتر سیاسی نگاه کردم تا بدانم این مواد منحوس چقدربرآنها تاثیر گذاشته است.قاسملو کاملاًسرش را پائین انداخته بود.برچهره رفقای دیگر به غیراز ملاعبدالله عرق شرم نشسته بود،ولی نفهمیدم چرا این طوری شده اند.آیا پیشنهادات بعث شرمسارشان کرده بودیا به دنبال راهی بودند که چگونه آن را تصویب کننددرحالی که همه سکوت کرده بودند،گفتم:

-پذیرفتن این مواد یاهریک ازآنها به منزله خودفروشی به رژیم عراق است و من آنرا خیانت میدانم.عزیزان،من چطورپس از تحمل این همه رنج و بدبختی درباره مبارزه شرافتمندانه برای نجات ملتم،حال گردن برای رژیم عراق کج کنم؟!اگر من یکبار تسلیم خواست شاه میشدم،25سال موجب زندان و شکنجه وآوارگی خودم و زن و بچه ام نمی شدم.حال چگونه میتوانم تسلیم این پیشنهاد رژیم بعث بشوم و به دشمن خلقم قول بدهم که نوکریت را میکنم.ضمناًسرنوشت آن پنج ماده کنگره چهارم چه میشود که در جهت توافق با مسئولین تهران به تصویب رسیده است.ما ناسلامتی تازه با بنی صدر ونمایندگان حکومت و دوتن از آیت الله های اعزامی امام خمینی جلسه داشته ایم.ماباید به تعقیب و پیگیری طرح شش ماده ای خودمان و حرفهای آیت الله کرمانی بپردازیم وتلاش کنیم خواسته هایمان رابر جمهوری اسلامی تحمیل نمائیم،نه که پیشنهاد رژیم بعث راقبول کنیم.تصویب پیشنهادهای رژیم بعث به معنی ابطال مصوبات کنگره چهار است،که ما نباید آنها را باطل کرده و هفت ماده خودفروشی به بعث عراق را جانشین سازیم.ما با این کار نمی توانیم به تاریخ مبارزه خلقمان پاسخ بدهیم.

من حرفهایم را تمام کردم ولی به غیر از ملاعبدالله کسی حرف نزد،ملا عبدالله گفت:

-«کاکه غنی تو تنها نیستی،اجازه بده دوستان نیزنظر خودشان را اعلام کنند،فکر نمی کنم تصویب بخشی از این مواد برای ما جرم محسوب شود.»

-شایدتوآنها را جرم ندانی ولی من نه تنها جرم میدانم بلکه آنرا حزب فروشی وخلق فروشی میدانم.

متاسفانه پس از صحبتهای ملاعبدالله،رفقا هر7ماده راتصویب کردند و من جلسه را ترک کردم.جلوی در اتاق سرم را برگرداندم و روبه«جلیل گادانی»کرده و گفتم:کاک جلیل تومدتی زندانی بودی و درداخل کشور نیز مبارزه کرده ای،تو چرا؟!!!

بدین طریق مصوبات کنگره چهارم حزب دمکرات که از طرف 310عضو نماینده تشکل های حزبی تصویب شده بود به زباله دانی تاریخ افکنده شدوهفت ماده صدام و رژیم جنایتکار عراق جانشین آن گردید.

پس از تصویب این7ماده،دیگرنوبت من بود که می بایست تکلیف خودم را مشخص کنم.باهمه مبارزات طولانی و شکنجه و آوارگی ام حتی برای یکبار دربرابر رژیم دیکتاتور«محمدرضا»سرفرود نیاورده بودم،حال چگونه می توانستم به رژیم فاشیستی صدام سر فرود آورم و تحت فرمان آن جنایتکار قرار گیرم و با این 7ماده دربرابر او زانو بزنم.به راستی کار خیلی سختی بود.از یک طرف،پس از سقوط جمهوری مهاباد،احیاکننده حزب دمکرات بودم وبرای سربلندی حزب درراه خلقم بهترین ایام زندگی خودم و زن و فرزندانم رافدا کردم و نمیدانستم چگونه این حزب را ترک کنم.از طرف دیگر نیز نمیدانستم چطور و به چه شیوه ای جواب تاریخ را در آینده بدهم و خون ریخته شده مردم بیگناه و پیشمرگهای فداکار را در نظر نگیرم.هرقدر فکرکردم به جایی نرسیدم و چاره ای نداشتم،تصمیم گرفتم حزب را بایکوت کرده در جلسات دفتر سیاسی شرکت نکنم.تصمیم گرفتم مهاباد را ترک کرده و به تشکیلات شمال کردستان که ضد رژیم صدام حسین مبارزه میکردند بپیوندم و در کوهستانها بمانم و برای حل مشکلات درونی خودم و مسیر آینده زندگی ام از آنها کمک بگیرم.



نظرات شما عزیزان:

سامان
ساعت20:36---8 فروردين 1391
این دروغها و چرتیات چیە چند میگیری از رژیم کە این سایتو آبدت کنی
پاسخ:شما برچه مبنایی ادعا دارید این وقایع تاریخی حزب دمکرات دروغ هستند؟اصلاًتا چه حد از تاریخچه این حزب آشنایی داریدکه چنین حرفی میزنید؟؟؟ به نظر من شما ازلحاظ اطلاعات تاریخی-لااقل در مورد حزب-درسطح پایینی هستید پس قدرت تشخیص راست و دروغ را ندارید! اما در موردقسمت بعدی کامنت شما:متاسفانه آنگونه که از ادبیات شما هویداست ازلحاظ سایر اطلاعات دیگر هم در سطح پایینی هستیدکه مدعی هستید چون این وبلاگ منتقد رفتارهای سیاسی نادرست و دغل کارانه حزب و سران حزب میباشدپس حتما از طرف جایی-به قول تو رژیم-پول دریافت میکند!مگر هرکس منتقد حزب و حضرات حزبی باشدحتماً از جایی و از کسی باید پول و امکانات دریافت نماید؟ دراینجا برای اطلاع شما و همفکران شما اعلام میدارم که این وبلاگ وابستگی فکری و مالی و...به هیچ حکومت،گروه،دسته وامثالهم نداردو مدیریت آن باتوجه به اینکه کادرباسابقه این حزب بوده و از نزدیک با بیشترحضرات و طرز تفکرآنها وغیره آشنایی کامل دارد لذا رسالت خود را که همانا روشن سازی افکارعمومی بخصوص جوانان ملتش میداند را برعهده گرفته تا چهره واقعی این حضرات و حزب را نمایان سازدوهرگز فریب ایشان راهمچون من نخورند تا گمراه نشوند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



+ نوشته شده در 7 / 1 / 1391برچسب:, ساعت توسط دابراو |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


ده نگێکی جیاواز له ناو حیزبی دێموکرات صدایی متفاوت از درون حزب دمکرات

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 126
بازدید هفته : 303
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 219926
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 156
تعداد آنلاین : 1


خدمات وبلاگ نویسان
قالب وبلاگ - یاس تم

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ tarikere محفوظ می باشد.
قالب وبلاگ - بازی آنلاین - طراحی سایت

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب